Lees hier al onze cases en zie wat we voor onze klanten betekenen.
Haal meer uit je Ads-budget met zoekmachine adverteren.
Meer leads, meer conversies en meer omzet – je behaalt het met zoekmachine adverteren. Als specialist op het gebied van Search Engine Advertising (SEA) helpen we jou bij het optimaal inrichten van je zoekmachine advertenties. Samen online doelen behalen, daar zetten we ons iedere dag voor in!
Er zijn meerdere manieren waarop Zoekmachine Adverteren ingezet kan worden. Als we het bij Traffic Today hebben SEA campagnes, dan hebben we het onder andere over:
Je zit nergens aan vast. We versturen je eerst een koppelingsverzoek, je kunt daarna de uitnodiging accepteren en ontvangt binnen 72 uur een adviesrapport. Na het analyseren ontkoppelen wij onszelf. Een échte vrijblijvende offerte!
Zoekmachine adverteren kent diverse factoren. Iedere campagne rust echter op een Ads-budget dat je uittrekt en zo strategisch mogelijk inzet gedurende een bepaalde periode. Op die manier komen jouw pagina’s dus in de zoekresultaten tevoorschijn wanneer jij dat wil en op de zoekresultaten die relevant zijn voor jouw bedrijf.
De eerste stap bij zoekmachine adverteren is het bepalen van de zoektermen waarop je gevonden wilt worden. Wanneer een gebruiker deze zoekterm gebruikt in Google, zal er een advertentie getoond worden in de zoekresultaten. Het is afhankelijk van het kanaal hoe deze advertentie eruitziet. Zodra de bezoeker op deze advertentie klikt zal Google een bedrag in rekening brengen aan de eigenaar van de advertentie. Bij Search Engine Advertising betaal je dus voor iedere klik waaruit mogelijk een nieuwe klant voor jou ontstaat. Dat betekent ook dat je niets betaalt wanneer je advertentie wordt getoond, maar er niet op geklikt wordt. Ook wanneer er niet wordt geklikt draagt de vertoning van de advertentie natuurlijk al bij aan de naamsbekendheid van je bedrijf. Bovendien wordt er vooraf een dagbudget besproken en ingesteld, zodat je nooit meer betaalt dan van tevoren afgesproken is.
Baktotaal Bouwhuis is al geruime tijd klant bij Traffic Today en is mede door slim Zoekmachine Adverteren groot geworden. Benieuwd hoe? Dat zie je in deze video en in de case.
Het liefst wil je met jouw website en webpagina’s zo hoog mogelijk tevoorschijn komen in de zoekresultaten van een relevante zoekopdracht. Want hoe hoger je staat, hoe meer clicks je kunt verwachten. En dit vertaalt zich vervolgens uiteraard naar meer leads, conversies en omzet. Zoekmachine adverteren is dé manier om dit te bewerkstelligen.
Wij worden blij van een hogere ROAS en een mooie ROI, waarbij we altijd blijven zoeken naar nieuwe optimalisaties en mogelijkheden. Omdat Google veruit de grootste zoekmachine is en hier het beste resultaat te halen valt, verdiepen we ons iedere dag opnieuw in de geheimen van Google Ads. En inmiddels kunnen we met overtuiging zeggen dat we behoorlijk goed snappen wat werkt en wat niet. Met deze kennis zetten we ons in om de ROAS van onze klanten voortdurend te verbeteren. Kunnen we hierin ook iets voor jou betekenen?
De eerste stap bij zoekmachine adverteren is het bepalen van de zoektermen waarop je gevonden wilt worden. Deze bepaal je zelf. Wanneer een gebruiker deze zoekterm gebruikt in Google, zal er een advertentie getoond worden in de zoekresultaten. Het is afhankelijk van het kanaal hoe deze advertentie eruit ziet. Zodra de bezoeker op deze advertentie klikt zal Google een bedrag in rekening brengen aan de eigenaar van de advertentie. Bij Search Engine Advertising betaal je dus voor iedere klik waaruit mogelijk een nieuwe klant voor jou ontstaat. Dat betekent ook dat je niets betaalt wanneer je advertentie wordt getoond, maar er niet op geklikt wordt. Ook wanneer er niet wordt geklikt draagt de vertoning van de advertentie natuurlijk al bij aan de naamsbekendheid van je bedrijf. Bovendien wordt er vooraf een dagbudget besproken en ingesteld, zodat je nooit meer betaalt dan van tevoren afgesproken is. Dat scheelt een hoop gedoe achteraf.
Bij het opzetten van een SEA strategie spelen er verschillende vragen. Hierboven beschreven we al even dat het begint met het bepalen van de juiste zoektermen. Later staan andere vragen centraal. Welke kanalen wil je gaan gebruiken? Welk budget is realistisch voor jouw bedrijf? Traffic Today is expert op het gebied van Search Engine Advertising campagnes en helpt je graag met het realiseren van een passende en effectieve SEA campagne die rendeert. We werken volgens een duidelijk stappenplan dat we hieronder verder toelichten.
Strategie. Om een sterke Ads-campagne te ontwikkelen zal er in samenwerking met jou een gerichte marketingstrategie ontwikkeld worden. De strategie wordt bepaald door middel van de wensen, doelstellingen en het beschikbare budget. Wat zijn de huidige omzetcijfers en waar wil je over een jaar staan? Wil je meer naamsbekendheid of zijn er bepaalde omzetdoelstellingen? Deze en andere vragen leiden uiteindelijk tot een gedegen strategie en een passende inzet van advertising kanalen.
Implementatie. Nadat de strategie helder geformuleerd is en akkoord is bevonden door jou, gaan we aan de slag met het ontwikkelen van een campagne. Wij zijn in staat om verschillende kanalen op korte termijn in te richten, doordat we beschikken over de juiste ervaring in Ads.
Optimalisatiefase. Zodra de campagnes draaien en er data is verzameld, start de optimalisatiefase. Een Ads-campagne vergt veel onderhoud. Biedingen, resultaten en behoeftes zijn factoren die continu veranderen. Het is voor ons een speerpunt dat de campagnes accuraat en scherp blijven draaien. We zoeken tijdens de optimalisatiefase dan ook continu naar nieuwe mogelijkheden om het resultaat te maximaliseren.
Rapportage. Maandelijks stelt de projectmanager een heldere rapportage op over de uitgevoerde werkzaamheden en de behaalde resultaten. Door middel van het online dashboard van Traffic Today zijn de statistieken 24/7 inzichtelijk.
Om goede analyses te kunnen maken van ontwikkelingen binnen de markt, besparen we niet op tooling. Door omnichannels slim in te zetten, kunnen we helder in kaart brengen welke kansen er liggen. Met behulp van tools als Trueclicks en Google Data Studio weten we bijvoorbeeld welke gaten organische zoekmachineoptimalisatie (SEO) achterlaat en hoe we deze vervolgens kunnen vullen met zoekmachine adverteren. We denken altijd vooruit en gaan iedere dag voor het beste resultaat.
Eén van de grootste voordelen van zoekmachine adverteren is dat deze strategie direct resultaat geeft. Op de momenten dat het voor jou relevant is om goed zichtbaar te zijn in de zoekresultaten, schroeven we het budget op en zodra het rendement minder wordt, draaien we de geldkraan dicht. We fungeren dus als het verlengstuk van jouw onderneming op het gebied van SEA waardoor je zeker weet dat iedere beslissing in jouw belang genomen wordt.
We gaan doelgericht te werk en brengen altijd eerst de koopintentie van je publiek in kaart. We kijken naar onbenutte kansen en genereren snel een cashflow voor je webshop. Zodra de eerste resultaten te zien zijn van jouw campagne, gaan we aan de slag met de verdere optimalisatie van je account. Op die manier blijf je voorop lopen en kun je altijd terugvallen op onze expertise.
Onze SEA-specialisten werken altijd op het snijvlak van SEA en CRO. Aan de hand van een zoekwoordenonderzoek verwerken we relevante keywords om een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore te garanderen. Daarnaast kijken we ook altijd naar de landingspagina achter de advertentie. We zorgen ervoor dat je merk naar voren komt en dat er herkenning ontstaat bij de juiste doelgroep – zodat de verwachting van de advertentie beantwoord wordt op jouw landingspagina.
Voor onze partners zijn we dagelijks bezig met adverteren in Google. We zorgen dat de Google advertenties afgestemd worden op je doelgroep en dat ze op precies het juiste moment worden ingezet. Hierbij houden we rekening met trend en ontwikkelingen op het gebied van Ads, zodat we direct kunnen schakelen en bijsturen wanneer het nodig is.
26 SCNDS Marc Koopmans, die zich hoofdzakelijk bezighoudt met Zoekmachine Adverteren, heeft dagelijks te maken met uitsluitingszoekwoorden. In onze online rubriek 26 SCNDS zie je of hij erin slaagt om binnen de gegeven tijd uit te leggen wat die SEA-term precies inhoudt.
26 SCNDS
Marc Koopmans, die zich hoofdzakelijk bezighoudt met Zoekmachine Adverteren, heeft dagelijks te maken met uitsluitingszoekwoorden. In onze online rubriek 26 SCNDS zie je of hij erin slaagt om binnen de gegeven tijd uit te leggen wat die SEA-term precies inhoudt.
Zoekmachine adverteren, ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd, is het betaald adverteren in zoekmachines zoals Google. Dit kun je doen met Google Ads, voorheen werd dit Google AdWords genoemd.
Vraag je je af wat het verschil is tussen zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren? Het grote verschil met SEA (zoekmachine advertising) is dat je bij SEO een hoge plek in de zoekresultaten moet verdienen door de juiste werkzaamheden te verrichten. Met SEA koop je een plek in de resultaten, waar dus minder werkzaamheden voor nodig zijn. Zoekmachine optimalisatie is hard werken, maar Traffic Today weet wat nodig is om een mooie positie te behalen voor jouw bedrijf. We helpen je graag om hoger te ranken met de juiste tools!
De Google Ads campagne wordt ingesteld op basis van zoekwoorden die voor jouw business relevant zijn. Wanneer iemand een zoekwoord intypt op Google verschijnt jouw advertentie. Je betaalt alleen als iemand op je advertentie klikt.
De kosten van het uitbesteden van zoekmachine adverteren is afhankelijk van de werkzaamheden die wij gaan uitvoeren. Wij kunnen zowel ondersteunende werkzaamheden uitvoeren als de online strategie voeren. Zoekmachine adverteren is een continu proces, waarin we maandelijks werkzaamheden voor moeten uitvoeren om het hoogste rendement te behalen. Wij werken voor klanten met een marketingbudget van minimaal €1250 per maand. Plan een vrijblijvend adviesgesprek in met onze adviseur over de kosten.
Zoekmachine adverteren heeft als doel om snel en eenvoudig de doelgroep te bereiken door bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen. Je kiest hiervoor als je direct meer bezoekers naar je website en meer omzet wil genereren.
Ook meer bekendheid genereren? Dan gaat Traffic Today graag met jou om tafel. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Aarzel niet en bel of mail ons gerust!
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.