Case – Baktotaal Bouwhuis

Advertising Optimalisatie

Door Baktotaal Bouwhuis zij wij ingeschakeld om de opbrengst en het rendement vanuit de PPC kanalen te verbeteren. We zijn begonnen met een goede 0-meting en het opstellen van doelen. Vanuit daar zijn we begonnen met het optimaliseren van de bestaande Google AdWords & Google Shopping campagnes. Ook is voor Baktotaal Bouwhuis een Bing Advertising campagne opgezet om het bereik verder te vergroten.

Doelstellingen

  • Verhoging eCommerce conversieratio
  • Verdubbeling Conversie waarde / kosten. Oftewel, verdubbeling ROI.
  • Verbetering CTR
  • Verhoging verhouding non-branded omzet t.o.v. totale omzet

Wat hebben we gedaan?

  • Volledige her-structurering Google Shopping
  • Volledige her-structurering Google AdWords Search Campagne
  • Dynamic Search Campagnes opgezet (DSA)
  • Diverse experimenten omtrent bodstrategie├źn & advertentie extensies
  • Opzetten van Bing Advertising

Baktotaal Bouwhuis

Bouwhuis.com is d├ę webshop op het gebied van bakartikelen. Met een assortiment van ruim 10.000 bakproducten online ben je hier aan het juiste adres voor elke bakopdracht. Baktotaal Bouwhuis heeft een ruim assortiment bakspullen, bakproducten en bakbenodigdheden die gebruikt kunnen worden in bakkerijen maar ook thuis in je eigen keuken.

icon-counter-1
+35%

Waarde per sessie

icon-counter-2
+28%

Omzetgroei

icon-counter-3
-19,7%

Kosten

De tevreden klanten van Traffic Today

De gedreven professionals van Traffic Today pakken elke uitdaging met beide handen aan. Onderstaande bedrijven gingen u al voor en ondervonden grote voordelen van de toegewijde service van Traffic Today.