Dit is hoe we het doen

SEA specialist

Snel meer bezoekers naar je website trekken? Dan is zoekmachine adverteren de juiste keuze. Ontdek de mogelijkheden!

Als SEA specialist weten we precies hoe we jouw advertenties zo effectief mogelijk inrichten en uitzetten binnen de omgeving van Google Ads. Trek meer bezoekers naar je website door bovenaan de zoekresultaten te verschijnen.

Vraag het Roderick Onze ervaren Senior Advertising Marketeer

De voordelen van een SEA specialist

  • Up-to-date kennis van nieuwe ontwikkelingen
  • Ruime ervaring met verschillende advertenties
  • Grip op de kosten
  • Betere prestaties
  • Je potentiële klanten beter bereiken
  • Korte lijntjes met Google dankzij Partner status

Adverteren in zoekmachines als Google of Bing zorgt ervoor dat je pagina bovenaan de zoekresultaten wordt vertoond. Logischerwijs resulteert dit in een toename aan verkeer dat doorklikt naar jouw website. De eerste zoekresultaten krijgen nu eenmaal de meeste kliks. Zoekmachine adverteren of SEA (Search Engine Advertising) is dan ook een razendsnelle manier om meer bezoekers naar je website te trekken.

 

Toch is het inrichten van een campagne binnen een platform als Google Ads nog niet zo eenvoudig. Je moet de juiste kennis hebben van tools en ontwikkelingen om deze strategie echt voor je te laten werken. Veel bedrijven kiezen er dan ook voor om samen te werken met een SEA specialist. Ook benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Lees dan snel verder!

Quick check

Als je niet weet hoe jouw huidige advertenties het nou écht doen, bestaat de kans dat je geld over de balk smijt. Laat Traffic Today geheel vrijblijvend naar je ads kijken.

Gratis Ads scan

  • *Wil je liever niet je Ads ID delen? Dan kijken we live mee in jouw account.

Een passende SEA strategie

Google is veruit de grootste en meest gebruikte zoekmachine op het internet. Hier besteden we als SEA specialist dan ook de meeste aandacht aan. In de loop der jaren hebben we de nodige kennis opgebouwd om precies te weten welke strategie werkt en welke niet – en we blijven continu experimenteren en testen om de resultaten nog verder te verbeteren. Binnen Google Ads, het advertentiekanaal van Google, is veel mogelijk en zonder de juiste kennis kan het starten van een campagne best ingewikkeld zijn. Daarom helpen we je graag bij het inrichten van jouw campagnes om snel je doelen te behalen.

Hoe we dit precies doen? Met een maatwerk SEA strategie.

Koen

Op basis van jouw wensen, doelen en budget stellen wij een op maat gemaakte strategie op die volledig aansluit op jouw bedrijf. Samen bepalen we op welke zoekwoorden je graag gevonden wil worden en waar de grootste kansen liggen. Onze online marketeers hebben jarenlange ervaring binnen dit vakgebied en kunnen je als geen ander advies geven en ondersteunen op het gebied van SEA.

Als SEA specialist gaan we altijd voor het hoogst haalbare om zo het maximale uit de Google Ads campagne te halen. Benieuwd wat jouw mogelijkheden zijn op het gebied van adverteren in Google? Doe dan onze gratis Ads Scan en kom erachter!

Quick check

Als je niet weet hoe jouw huidige advertenties het nou écht doen, bestaat de kans dat je geld over de balk smijt. Laat Traffic Today geheel vrijblijvend naar je ads kijken.

Gratis Ads scan

  • *Wil je liever niet je Ads ID delen? Dan kijken we live mee in jouw account.
CASES

Lees ook dit SEA-succesverhaal

Baktotaal Bouwhuis

BaktotaalBouwhuis

cta-employee-particles
Roderick staat voor je klaar!
Vraag het Roderick

SEA-specialist Marc Koopmans legt je uit wat uitsluitingszoekwoorden zijn.

Jouw SEA specialist

Traffic Today heeft inmiddels het Google Ads account van veel klanten in beheer. Voor ieder van hen realiseren we maximaal resultaat op basis van vooraf vastgestelde doelen en budgetten. We hebben alle kennis in huis om je campagnes zo goed en succesvol mogelijk in te richten waardoor ze aansluiten op de juiste doelgroep en precies het resultaat behalen waar jij op dit moment behoefte aan hebt.

Veelgestelde vragen

Lees hier de veelgestelde vragen over zoekmachine adverteren die je kunnen helpen om een keuze te maken. Is adverteren voor jou ook interessant?

Wat kost een advertentie op Google?

Wanneer je adverteert via Google betaal je per klik – de zogenoemde CPC (Cost Per Click). De prijs per klik verschilt en wordt bepaald op basis van een complex veilingsysteem. Je kunt echter controle houden over je kosten door een (dag)budget in te stellen of aan te geven wat je maximaal wil betalen voor een klik. Komt de CPC boven jouw gewenste prijs dan worden jouw advertenties tijdelijk niet meegenomen in het veilingsysteem. Zo voorkom je onverwacht hoge kosten.

Voor wie is zoekmachine adverteren geschikt?

Veel bedrijven kunnen baat hebben bij een betaalde advertentiecampagne in Google. Zolang er zoekverkeer is op een bepaalde zoekterm is het relevant om hier wat geld tegenover te zetten. Houd er echter rekening mee dat zodra bezoekers op je website belanden via een advertentie, ze ook precies weten waar ze terechtkunnen voor datgene waarvoor ze geklikt hebben. Zorg dus altijd voor een geoptimaliseerde website voordat je met advertenties begint.

Hoe te beginnen met adverteren in Google?

Google Ads werkt op basis van een account dat je aan je website koppelt. Vervolgens is het zaak om je instellingen zoals budget, doelen en structuur op orde te brengen. Op die manier krijg je betrouwbare resultaten en kun je bijsturen wanneer dit nodig is.

Waarom samenwerken met een SEA specialist?

Het instellen van een Ads account en het beheren van je campagnes is een tijdrovende klus – zeker wanneer je niet over alle kennis beschikt die nodig is om het maximale uit je budget te halen. Dan kan een samenwerking met een SEA specialist van grote meerwaarde zijn. Een bureau dat jouw account beheert in op basis van jouw doelen de juiste strategische keuzes maakt.

Traffic Today is een bedrijf dat nooit genoegen neemt met de middenmoot en zal iedere termijn de doelen weer omhoog bijstellen. En iedere termijn zien we dat de doelen behaald worden - Sani4All

Snel resultaat behalen

Omdat je via Google Ads je advertenties zo in kunt richten dat ze precies de juiste doelgroep bereiken, zie je snel resultaat van je inspanning. Zodra je advertenties meegenomen worden in het veilingsysteem zie je direct een toename in het verkeer naar je website. Voor onze klanten richten we verschillende advertenties in die aansluiten op de vooraf bepaalde doelgroep. Hierbij houden we rekening met diverse factoren. Bovendien hebben we inmiddels innovatieve tools en geautomatiseerde processen ingesteld om campagnes te draaien die echt het beste resultaat opleveren. Is er mooi weer voorspeld de komende week? Dan draaien de advertenties voor buitenspeelgoed overuren – allemaal geautomatiseerd om het maximale rendement te behalen.

Onze SEA specialisten zijn stuk voor stuk bedreven in alle facetten van Google Ads en helpen je bij het bepalen van de juiste strategie.

Doelgroepen

Wist je dat 40% van de mensen die op een advertentie binnen Google Ads klikt niet weet dat het een advertentie is? Dit maakt het zoekmachine adverteren natuurlijk erg aantrekkelijk. Je staat direct hoog in Google en je krijgt dus gelijk meer bezoekers op je website. Kies zelf jouw zoektermen uit en wij zorgen ervoor dat jouw advertentie wordt getoond zodra een Google gebruiker jouw unieke zoekwoorden intypt. Daarnaast heb je zelf in handen op welke regio’s je target, welk apparaat je zichtbaar op wilt zijn en je kunt zelfs de leeftijd en het geslacht waar jij je op wilt focussen. Betalen doe je pas per werkelijke klik. Daarnaast heb je zelf dagelijks het maximale budget in handen.

Team

Optimalisatie van Google Ads

Als SEA specialist hebben wij jarenlange ervaring met het optimaliseren van Google Ads voor jouw website. Onze marketeers beschikken over de kennis om jouw website beter vindbaar te maken. Klinkt dit interessant voor jouw bedrijf? Wij geven je hier graag advies over zodat er uiteindelijk een hoog rendement wordt bereikt met jouw Google Ads campagne.

Wilco

Wilco aan het woord

Onze Head of Ads Wilco vertelt:

“Ik geloof dat je je kop boven het maaiveld moet uitsteken om op te vallen in het hedendaagse Advertisinggeweld. De concurrentie is enorm. Ik blijf daarom altijd kritisch op de advertenties; vallen ze nog genoeg op; is dit nog de juiste manier op het juiste moment? Of kunnen we er toch nog een draai aan geven waardoor we toch weer iets meer opvallen? Ik zie uitdaging in het vinden van innovatieve manieren om (poteniele) klanten te bereiken. Ik zet me dan ook iedere dag met veel plezier in voor onze eigen klanten.”

Dion

Hoe gaan we te werk?

Voordat we als jouw SEA specialist aan de slag gaan, stellen we je enkele belangrijke vragen. Welk budget heb je? Welke kanalen wil je inzetten en natuurlijk: op welke zoektermen wil je gevonden worden? We realiseren graag een passende en effectieve campagne voor je. Om deze op te zetten werken we aan de hand van een stappenplan.

Stap 1 | Strategiebepaling

De eerste stap bestaat uit de strategiebepaling. Deze is van groot belang voor de verdere invulling van o.a. individuele campagnes.

Stap 2 | Implementatie

Zodra deze duidelijk geformuleerd is beginnen we met het ontwikkelen van de campagne, de implementatie dus.

Stap 3 | Optimalisatie  

Als de campagnes draaien en er is data verzameld gaat de optimalisatiefase van start. Een campagne onderhouden vergt veel tijd en aandacht. Als jouw SEA specialist zorgen we ervoor dat de campagne optimaal blijft draaien.

Stap 4 | Rapportages

Het laatste onderdeel bestaat uit de rapportages die je maandelijks van je specialist ontvangt. Dankzij het online dashboard dat gemaakt wordt, zijn de statistieken altijd inzichtelijk.

Microsoft Ads

Wil je ook optimaal zichtbaar zijn in zoekmachine Bing? Dan zet je Microsoft Advertising in. Met dit systeem koop je advertentieruimte in de zoekmachine van Microsoft. Waarom kiezen voor deze optie? Stel je voor dat uit data blijkt dat jouw doelgroep voornamelijk Bing gebruikt voor zoekopdrachten, dan is het wel zo verstandig om hier ook prominent aanwezig te zijn. Onze specialisten hebben ook ervaring met Microsoft Ads en helpen je graag verder met dit ultieme alternatief voor Google Ads.

cta-employee-particles
Roderick staat voor je klaar!
Het maximale uit je SEA budget halen?
Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.