Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Go Ahead Eagles is de club van Deventer. En Deventer is het thuis van Traffic Today. En als prominente spelers binnen de Hanzestad zagen we een mooie kans om de handen ineen te slaan en elkaar te versterken. Daarmee behoort Traffic Today tot één van de marketingpartners van Go Ahead Eagles. De exposure in het stadion voor ons, de verbeterde online zichtbaarheid voor ‘Kowet’. Een case over de wijze waarop we de club door middel van fangagement campagnes betere zichtbaarheid geboden hebben. Benieuwd hoe we het maximale halen uit jouw online campagnes?
Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op.
Vul onderstaand formulier en daag ons uit!
We hebben je contactformulier ontvangen en we nemen op de korte termijn contact met je op.
Lees verder en verdiep je alvast in de verschillende diensten die wij aanbieden:
Zoekmachine Optimalisatie Linkbuilding Content Marketing
Het stroomlijnen van de videoserie ‘Snelle VS Bas’ vormde de figuurlijke aftrap van onze gezamenlijke campagne. In deze serie nam voetballer Bas Kuipers het op tegen zanger (en vriend) Snelle. Uitdaging? De video’s zo goed mogelijk bekeken laten worden en de aandacht trekken bij non-traditionele sportmedia.
Traffic Today heeft Go Ahead Eagles geholpen met het maken van een effectieve contentplanning om het maximale bereik te genereren voor de serie. De short video platforms (TikTok en Instagram) werden ingezet als teaserkanalen, terwijl de volledige afleveringen bekeken konden worden op Facebook en Youtube. We namen ook de kanalen van Snelle, Bas Kuipers en de e-sporters van Go Ahead Eagles mee in de planning, om aanverwante doelgroepen kennis te laten maken met de serie. De supportersschare van Go Ahead Eagles is dusdanig groot in Deventer en omstreken, dat het aantal abonnees groter dan 1000 was bij aanvang van de campagne. Dit gaf Traffic Today de gelegenheid om Google Adsense in te zetten voor Go Ahead Eagles. Met behulp van dit Google platform konden we de YouTube weergaven omzetten in euro’s, waarmee we een eenvoudige maar doeltreffende cashflow opzetten voor de club.
Het slotstuk van deze serie vormde de shirtlanceringen voor het nieuwe seizoen. Contentvormen zoals teasers, repostable stories door partners van Go Ahead Eagles en behind the scenes werden opgenomen in de planning om de lancering vorm te geven. Simultaan verzonnen we de punchline ‘Our Home’, als een follow-up op de seizoenkaartcampagne ‘Home again’ van een jaar eerder.
Als trouwe supporters van Go Ahead Eagles, neemt Traffic Today tweewekelijks plaats op de tribunes van De Adelaarshorst. En daar aan de Vetkampstraat, ontstond begin 2022 iets moois. Andries Noppert, die aan het seizoen begon als wisselkeeper, mocht plotseling onder de lat plaatsnemen na het vertrek van Warner Hahn.
De supporters sloten de doelman snel in de rood-gele harten en het ‘Noppert in Oranje’ was steeds vaker te horen op de tribunes. Nadat Noppert er zelfs in interviews naar gevraagd werd, besloten Go Ahead Eagles en Traffic Today met Koningsdag in aantocht een ludieke actie te verzinnen. De shirtsponsor werd gevraagd om een oranje keepersshirt voor Noppert te maken, waarin hij kon aantreden tegen Fortuna Sittard.
Sportmedia zoals Voetbal International, NOS Sport en ESPN raakten niet uitgesproken over het shirt, dat geveild werd voor een goed doel. Dat Noppert een halfjaar later echt in Oranje kwam, maakte het sprookje helemaal af.
De jongste fans zijn de supporters van morgen. Ze worden aan de hand meegenomen door hun opa of ze ontdekken zelf de liefde voor Go Ahead Eagles bij de kidsclub. Om het belang van deze kidsclub te onderstrepen, had Go Ahead Eagles de wens om de informatievoorziening te optimaliseren op de verschillende pagina’s.
Met behulp van onze online marketing kennis hebben we het onderscheid tussen de Kowet Kuikens, Kootjes en Harly’s verduidelijkt.
Leidend hierbij was een spraakmakende schrijfstijl, aan Eagles gelinkte metaforen en duidelijke informatie. Informatie die we niet kwijt konden op de pagina’s, verwerkten we op een pagina met veelgestelde vragen (en antwoorden).
Go Ahead Eagles heeft zich ontpopt tot een gezonde Eredivisionist. Niet voor niets staat Go Ahead Eagles al jaren fier aan kop als het gaat om het Financiel Rating System van de KNVB. Mede door het grote aantal business partners lukt het de club om deze status jaar in jaar uit te behouden. Echter is er altijd ruimte voor groei en daarom voelde Go Ahead Eagles de noodzaak om de pagina’s over business partners te optimaliseren.
Traffic Today heeft hiervoor een structuur bedacht, waarbij er een duidelijk onderscheid waarneembaar is tussen zakelijk wedstrijdbezoek, sponsoring, meetingruimtes en aanvullende informatie.
De Engelse voetbalbeleving, de reuring rondom de wedstrijd, de extraatjes als business partner, maar ook de mogelijkheden om te netwerken en de unieke vergaderlocaties. Het zijn stuk voor stuk triggers die opgenomen zijn in de content om potentiële leads over te halen voor een kennismaking met een accountmanager van Go Ahead Eagles. Toetreding tot dé club van Deventer is zo dichterbij dan ooit!