Facebook

Facebook: het grootste social platform ter wereld. Dit medium biedt meerdere interessante manieren om je doelgroep bereiken. Facebook heeft namelijk een groot bereik, zowel nationaal als internationaal, maar alleen met het opzetten van een Facebook-pagina ben je er nog niet. Zit je nog niet op Facebook? Dan is dit het moment om een bedrijfspagina op Facebook aan te maken. Weet je niet waar je moet beginnen? Laat Facebook marketing dan over aan Traffic Today.

De voordelen van Facebook
  • Vergroten naamsbekendheid en vindbaarheid
  • Inspringen op actualiteiten en dialogen
  • Meer websitebezoekers, leads, conversie
  • Producten en diensten onder de aandacht brengen
  • Persoonlijk contact met je doelgroep
  • Mogelijkheid om gericht te adverteren
Wat is jouw potentieel?

Wij helpen je graag op het gebied van Facebook

Close Hoor het van Marc

Wij helpen je graag op het gebied van Facebook

Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat zijn de voordelen van Facebook marketing?

Een Facebookpagina dient een goede weerspiegeling van je bedrijf te zijn, mensen moeten direct zien om wat voor bedrijf het gaat. De pagina helpt je om in contact te komen met je doelgroep en vergroot de kans dat mensen je ontdekken. Dankzij Facebook marketing vind je nieuwe klanten en bouw je duurzame relaties met ze op. Voor vrijwel elke zakelijke doelstelling is er een passend hulpmiddel.

Een ander groot voordeel van een zakelijk Facebookaccount is dat je een onbeperkt aantal volgers kunt bereiken. Er is geen limiet van 5000 vrienden, zoals bij een persoonlijk profiel. Ook is het mogelijk om apps toe te voegen die de uitstraling van je huisstijl hebben. Zeker iets om mee aan de slag te gaan is Facebook advertising. Het biedt je de mogelijkheid doelgericht te adverteren met jouw bedrijfspagina. Een erg aantrekkelijke manier van adverteren! Facebook heeft veel segmentatie- en targetingmogelijkheden, zodat iedere doelgroep te bereiken is.

Facebook doen wij voor

Bekijk alle cases

En lees hoe we voor onze klanten meer online succes behalen

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van Facebook zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Online zijn is al een stap in je juiste richting, maar waar het echt om draait is de interactie met het publiek. Goede communicatie en sociale contacten staan bij social media centraal. Content op een creatieve manier plaatsen verhoogt de interactie met je doelgroep. Ons content team weet precies wat hier voor nodig is. De content wordt geschreven op basis van de gekozen social media strategie en de maandelijkse input die we vanuit jouw kant ontvangen. Het doel dat we hier altijd bij voor ogen houden is het realiseren van interactie en conversie.

Hoe maak je een succesvolle Facebook bedrijfspagina?

Heb je nog helemaal geen Facebookpagina? Geen tijd te verliezen! We geven je graag een aantal tips om een Facebookpagina op te zetten.

  • 1. Kies een bedrijfsprofiel
  • 2. Kies een geschikte omslagfoto
  • 3. Claim je Facebook-domein
  • 4. Bedrijfsgegevens aanvullen
  • 5. Community en reviews
  • 6. Promoot je website/campagne
  • 7. Bezoekersstatistieken

1. De allereerste stap is het instellen van je bedrijfsprofiel. Let er goed op dat je het profiel kiest dat het beste bij je bedrijf past. Dit heeft invloed op de manier waarop je bedrijf gepresenteerd wordt op Facebook.

2. De omslagfoto of header is de grote foto bovenaan de Facebookpagina. Deze is, net zoals de profielfoto, openbaar. Iedereen kan deze afbeeldingen dus zien. Let er dus goed op een afbeelding te kiezen die representatief is voor je bedrijf. De inhoud van je omslagfoto kun je afstemmen op actualiteiten, zoals feestdagen of sale.

3. Je kunt als beheerder een gebruikersnaam toevoegen. De URL die je pagina in eerste instantie krijg is vaak lang. Een persoonlijk URL is vele malen beter om je pagina te promoten. Zodra deze informatie is vastgezet vergroot je hiermee de classificatie van je pagina in de zoekresultaten van Google.

4. Hierna vul je alle verdere bedrijfsgegevens in. Zaken zoals de visie en missie van je bedrijf kun je invullen, maar ook waarvoor mensen terecht kunnen op je Facebookpagina. Er is ook een scherm om een verslag toe te voegen. Hier kun je informatie plaatsen die je nergens anders kwijt kunt. Denk aan huisregels of het verhaal achter je bedrijf. Let er altijd op dat je kort en bondig schrijft.

5. Mensen die je Facebookpagina bezoeken kunnen een bericht of review achterlaten in de zogenoemde community. Vaak worden er vragen gesteld of opmerkingen geplaatst met betrekking tot een dienst of product. Op deze manier genereer je interactie met je doelgroep en besteed je er actief aandacht aan.

6. Niet onbelangrijk: nodig mensen uit je pagina te liken. Je kunt je link heel gemakkelijk delen via kanalen als e-mail, LinkedIn en Twitter.

7. Als beheerder kun je de paginastatistieken van je Facebookpagina bekijken. Op deze manier krijg je inzicht in de prestaties van je pagina. Welke berichten zorgden voor veel betrokkenheid en op welke tijdstippen kreeg je de meeste reacties? Deze informatie gebruik je om je berichten te optimaliseren.

Facebook voor jouw bedrijf inzetten?

Wil je ook alles uit je Facebookpagina halen? Besteed Facebook optimalisatie dan uit aan Traffic Today. We zullen het volledige marketing aspect voor je uit handen nemen. Klinkt goed? Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken, we verwelkomen je graag met een lekker kopje koffie.

Jouw Facebook marketing tot een succes maken?

Laat dat maar aan ons over!

Close Hoor het van Steven

Wij helpen je graag op het gebied van Facebook

Wij helpen je graag op het gebied van conversie optimalisatie

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.