There’s a story behind every title

Dit is Koen…

Koen is onze enthousiaste E-mail & Content Marketeer sinds januari 2021. Met zijn specialisme in e-mailmarketing speelt hij een belangrijke rol in het succes van onze communicatiestrategieën. Koen is niet alleen een expert in zijn vakgebied, maar hij brengt ook een speciale passie met zicht mee. In zijn vrije tijd is Koen namelijk helemaal in zijn element bij concerten en festivals. Zijn liefde voor muziek vormt niet alleen een inspiratiebron, maar ook een waardevolle toevoeging aan zijn werk.

Cassettebandjes van zijn ouders

Als kind had Koen al interesse in muziek, maar het groeide pas echt uit tot een passie toen hij ongeveer 19 of 20 jaar oud was. Tijdens autoritten naar vakantiebestemmingen draaiden zijn ouders het ene na het andere cassettebandje met goede muziek en later had hij een draagbaar radiootje op zijn slaapkamer dat bijna continu aan stond. “Toen ik eenmaal een mp3-speler had, liep ik standaard m’n krantenwijk met muziek op.” Rond zijn 20e begon Koen ook met het bezoeken van concerten en festivals. “Daar ben ik nooit meer mee gestopt.”

Van muziek genieten met duizenden anderen

Koen vindt het ontdekken van nieuwe muziek en het delen ervan met vrienden, collega’s en zijn ouders een van de leukste aspecten. Hij vindt het bijvoorbeeld heel tof om zijn nieuwe muzikale ontdekkingen te laten horen aan anderen. Wat hem vooral enthousiast maakt, is het bijwonen van concerten en festivals. “Het samen genieten met vrienden en de andere duizenden bezoekers vind ik vooral heel bijzonder.”

Muziek verbindt

Koen heeft geleerd dat een passie voor muziek aanstekelijk kan werken. “Hoewel ik zelf geen affiniteit heb met bepaalde muziekgenres, zoals hardcore of heavy metal, vind ik het enthousiasme waarmee anderen erover kunnen praten heel tof.” Dat heeft er ook voor gezorgd dat hij altijd open wil staan voor het leren kennen van verschillende en nieuwe muziekstromingen.

Samenwerken en betrokkenheid

Hoewel er misschien geen directe toepassing is van Koen’s passie voor muziek in zijn werk bij Traffic Today, zijn er wel overeenkomsten te vinden tussen de sfeer bij concerten en bij het bedrijf. “Hoewel ik persoonlijk een afkeer heb van het woord ‘saamhorigheid’, komt het wel overeen met de gedeelde sfeer die ik bij mijn werk en muziek voel.” Op een festival heeft iedereen hetzelfde doel: genieten van goede muziek en plezier hebben. “Bij Traffic Today delen alle collega’s ook een gemeenschappelijk doel: het behalen van maximale resultaten voor onze klanten en tegelijkertijd plezier hebben in wat we doen.” Het creëert een gevoel van betrokkenheid, wat bijdraagt aan een positieve werkomgeving.

Sociale aspect heel belangrijk bij Traffic Today

Volgens Koen is Traffic Today oprecht een leuk bedrijf om voor te werken. “Je hebt hier de vrijheid om zelf de regie te nemen over je eigen ontwikkelingen. Bovendien is werken in een gezellig team gegarandeerd.” Traffic Today hecht niet alleen waarde aan de professionele groei van de medewerkers, maar ook het sociale aspect is heel belangrijk. “Er wordt veel aandacht besteed aan het creëren van een prettige en informele werkomgeving, waarin collega’s elkaar ondersteunen en waar veel ruimte is voor teambuilding.”

JOIN THE TEAM

Jouw toekomst bij Traffic Today

Wil je samen met Koen werken aan uitdagende online marketing projecten voor de tofste bedrijven? Ontdek of werken bij Traffic Today iets voor jou is.

Meer verhalen

Dit is Lynn…

Marketplaces specialist & fanatiek voetbalster