There’s a story behind every title

Dit is Sara…

We stellen je graag voor aan Sara, een bevlogen collega die haar passie voor muziek combineert met haar werk bij Traffic Today. Al 2,5 jaar lang is Sara actief binnen het bedrijf, waar ze zowel de rol van Content Marketeer als Head of Content vervult. Met haar expertise en creativiteit speelt ze een belangrijke rol in het creëren en leiden van de contentstrategieën voor klanten. Met Sara aan boord weet Traffic Today zich verzekerd van een gedreven en ervaren kracht op het gebied van contentmarketing.

Vader introduceert muziek

Sara vertelt lachend dat haar passie voor muziek begon bij K3, maar dat die (helaas) niet meer onder haar favorieten valt. “Toen mijn vader vroeger ons huis verbouwde, speelde hij altijd luide muziek af. Led Zeppelin, The Beatles, Neil Young, Jethro Tull, allemaal kwamen ze voorbij.” Sara hielp haar vader vaak na schooltijd en zo groeide haar liefde voor muziek. Ze vroeg dan: “Pap wie zijn dit?” en dan begon hij te vertellen over zijn ervaring met die muziek. Zijn verhalen van vroeger over bijvoorbeeld Pink Floyd en Pearl Jam hebben haar liefde voor muziek enorm versterkt. Toen Sara later zelf ging drummen leerde ze nog veel meer artiesten kennen.

Smaken verschillen

“Iedereen heeft mooie verhalen en bijzondere herinneringen bij muziek, dat vind ik echt geweldig.” Sara vindt het fascinerend dat je deze ervaringen met anderen kunt delen en kunt ontdekken dat je een compleet andere beleving hebt van hetzelfde nummer. Ze waardeert het idee dat smaak subjectief is en dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft.

Met collega’s naar festivals

Sara heeft geleerd dat muziek mensen met elkaar verbindt. Dit werd opnieuw bevestigd binnen Traffic Today. “Tijdens een vrijmibo op het werk ontdekte ik dat twee collega’s en ik veel dezelfde muziek luisteren. Sindsdien delen we regelmatig tips over nieuwe bands en bezoeken we samen concerten en festivals.” Zo’n gedeelde passie zorgt volgens Sara voor een bijzondere band en dat kan dus ook gewoon met je collega’s bij Traffic Today zijn.

Muziek helpt bij het creatieve werk

Gedurende de werkdag als Content Marketeer is Sara constant bezig  met het vertellen van verhalen en muziek speelt daarbij ook een belangrijke rol. “Het helpt om de juiste toon te zetten, inspiratie op te doen en m’n geest te herstarten na het schrijven van complexe teksten.” Ze stemt haar afspeellijst af op de teksten die ze schrijft. Voor de ene tekst kiest ze bijvoorbeeld stevige nummers van Rage Against the Machine, terwijl ze voor andere teksten juist kiest voor rustige instrumentale muziek. “Als ik een strategie moet ontwikkelen zet ik een mix aan van allerlei diverse artiesten om alle invalshoeken te belichten.” Door haar passie voor muziek te integreren in haar werk, kan Sara creatieve en effectieve content creëren die de beoogde doelen en boodschappen overbrengt.

Traffic Today heeft een sterke gunfactor

“Bij Traffic Today krijg je alle ruimte om je talent te ontwikkelen. Binnen de organisatie wordt er serieus aandacht besteed aan de vaardigheden en capaciteiten van de medewerkers, en er is vertrouwen om ideeën in de praktijk te brengen.” Impact maken is dus volgens Sara zeker mogelijk. Bovendien is iedereen gemotiveerd om het beste uit zichzelf te halen, maar nooit ten koste van anderen. “Het team staat altijd centraal, want samenwerking is van groot belang. Het bedrijf heeft een sterke gunfactor en het is iets waar we trots op zijn.” Ondanks de verschillende persoonlijkheden en karakters is er een ijzersterke samenwerking, wat het werken bij Traffic Today ontzettend leuk maakt.

JOIN THE TEAM

Jouw toekomst bij Traffic Today

Wil je samen met Sara werken aan uitdagende online marketing projecten voor de tofste bedrijven? Ontdek of werken bij Traffic Today iets voor jou is.

Meer verhalen

Dit is Marelle…

Social advertising specialist & Fanatiek volleybalster