Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Maak kennis met Jordin, een gepassioneerde Content & CRO Marketeer die al ruim twee jaar met enthousiasme bij Traffic Today werkt. Sinds 1 juni 2021 heeft Jordin zijn talenten bij ons ingezet als specialist op het gebied van content en conversieoptimalisatie. Naast zijn toewijding aan het vak, is zijn liefde voor muziek duidelijk aanwezig, met een bijzondere voorliefde voor de Red Hot Chili Peppers. Met zijn ervaring en passie vormt Jordin een waardevolle aanwinst voor het team van Traffic Today.
Toen Jordin 6 jaar oud was, kocht hij zijn eerste cd van zijn ‘spaarcentjes’. “Een prachtig album van Gigi D’Agostino. L’Amour Toujours knalde iedere dag uit de cd-speler door mijn kleine slaapkamer.” Een paar jaar later zat hij iedere zondag voor de buis voor het muzikale tv-programma ‘Top of the Pops’. Daar vielen de Red Hot Chili Peppers hem op. “YouTube werd toendertijd bekender en bekender en met de zoekopdracht ‘Red Hot Chili Peppers’ ontdekte ik langzaam het hele repertoire. Zoveel energie en instrumentaal zo goed: vanaf een jaar of tien was ik verkocht.”
Of Jordin nu behoefte heeft aan energie, opbeuring, of juist wil ontspannen, muziek staat altijd klaar om te versterken, te helpen of te verzachten. “Concerten geven mij een enorme energieboost: het krachtige groepsgevoel dat ontstaat wanneer duizenden mensen samen zingen en uit hun dak gaan op dezelfde nummers vind ik heel vet!” Volgens Jordin zorgt het voor verbroedering, ongeacht of hij zijn buurman of buurvrouw tijdens het concert kent.
Zijn passie voor muziek, en in het bijzonder voor de Red Hot Chili Peppers, heeft hem geleerd hoe hij zijn creativiteit kan gebruiken en omzetten naar woorden op papier. “Muziek, en de creativiteit die daaruit voortkomt, kan ervoor zorgen dat je pakkende content kunt creëren die de aandacht van de doelgroep trekt.” Door muziek en werk te combineren, heeft hij ontdekt dat dit bij hem tot de beste resultaten leidt.
Jordin werkt praktisch altijd met muziek op. “Met een diverse playlist, variërend van de Slam! Mixmarathon op vrijdag om in de weekendstemming te komen tot rustigere hits om de dag fris te beginnen, weet ik vaak wel voor mezelf de juiste sfeer te creëren.” Hij vindt dat verschillende taken om verschillende vibes vragen, dus hij past bewust de muziekkeuze aan om zijn focus en productiviteit te optimaliseren.
Als een jonge organisatie biedt Traffic Today volgens Jordin een overvloed aan mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei. “De collegiale sfeer is hier ontzettend goed, waar hard werken hand in hand gaat met een gezonde dosis plezier. Een formule die bij ons goed werkt.” Bij Traffic Today is iedereen toegewijd aan het behalen van successen, wat heeft geresulteerd in een indrukwekkende lijst van prestaties.
Wil je samen met Jordin werken aan uitdagende online marketing projecten voor de tofste bedrijven? Ontdek of werken bij Traffic Today iets voor jou is.
Social media strateeg & sneakerfreak