Word ook groot met

Online marketing

Online marketing biedt enorm veel kansen! Tegenwoordig kent iedereen wel zijn weg online. Een mooie kans dus voor jouw bedrijf om hierop in te spelen. Online marketing is hier hét middel voor. Een online marketing bureau zoals Traffic Today helpt je graag om deze dienst succesvol in te zitten. We combineren onze kennis en ervaring en toveren dit om in prachtige online resultaten die passen binnen jouw marketingdoelstellingen. Zo realiseren wij Digital. Growth. Together!

Vraag het Pascal Onze ervaren Senior Digital Marketeer | Business Lead (Team Rood)
OnlineMarketing
6 voordelen van een

Online marketingstrategie

  • Doelgericht te werk
  • Resultaten gebaseerd op gegevens
  • Een onpartijdige, realistische blik
  • Makkelijk online je doelgroep bereiken
  • Veel verschillende diensten inzetbaar
  • Actuele marketingvorm met constante ontwikkelingen

Wat is online marketing?

Online marketing is een verzamelterm voor alle marketingdiensten die online uit te voeren zijn. Het is enorm belangrijk om deze diensten in te zetten voor jouw marketingstrategie, omdat er online een enorm grote doelgroep te bereiken valt. Vrijwel iedereen maakt namelijk gebruik van het internet: jong en oud, en over de gehele wereld. Een groot voordeel van online marketing is dat er erg veel targetingmogelijkheden zijn: zo richt jij je enkel op potentiële klanten die binnen jouw doelgroep passen. Door de juiste combinatie van online marketing diensten, realiseer jij al je doelstellingen. Of dit nou meer naamsbekendheid, een hoger aantal conversies of meer aanmeldingen voor je nieuwsbrief is, er is altijd wel wat te realiseren.

Een belangrijk onderdeel van online marketing, is de juiste marketingstrategie. Deze kun jezelf in elkaar zetten, maar Traffic Today helpt jou hier ook graag bij. Onze specialisten weten precies wat ervoor nodig is om een rake strategie in elkaar te zetten. We zorgen voor een strategie gebaseerd op de juiste gegevens en zorgen er vervolgens ook voor dat deze strategie op de juiste wijze wordt uitgevoerd. We hebben namelijk kennis over alles wat met online marketing te maken heeft. Zo helpen we je  om bovenaan in de Google-zoekresultaten te komen, maar is het ook mogelijk om jezelf op een unieke wijze te presenteren op een medium zoals TikTok. Dit alles doen we op een manier die past bij jouw doelstellingen. Geïnteresseerd? We overleggen de mogelijkheden graag met je!

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op.

Kennismaking inplannen

Enthousiast geworden van Traffic Today als online marketing bureau? Plan dan een kennismaking met ons in! Bij jou of bij ons: dat bepaal jij. Vul onderstaand formulier in!

Onze online marketing diensten

Onder de verzamelterm “Online Marketing” vallen enorm veel diensten. Deze zijn allemaal samen in te zetten, maar kunnen ook los voor een mooi resultaat zorgen. We leggen onze meest populaire diensten graag voor je uit, zodat jij weet wat we precies voor je kunnen betekenen. Neem snel een kijkje!

 

Close
Zoekmachine Optimalisatie

De meest belangrijke online tool is Google. Maar liefst 97% van het totale internetverkeer gaat via deze zoekmachine. Het is daarom ook enorm belangrijk om hierop in te springen. Dit doe je met Zoekmachine Optimalisatie. Door deze dienst in te zetten, zorg je ervoor dat je website precies aangepast wordt naar de wensen van Google. Dit zijn er meer dan je denkt: zo is het juiste zoekwoordengebruik belangrijk, maar moet je ook voor de juiste afbeeldingen, gebruiksvriendelijkheid, en nog veel meer zorgen. Onze SEO-marketeers zijn altijd precies op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Google en zijn daarom perfect in staat om jouw website optimaal in te richten aan de hand van zoekmachine optimalisatie.

Ook partner worden?
Close
Zoekmachine Adverteren

SEO is niet de enige manier om een hoge positie in Google te verkrijgen: zoekmachine adverteren is namelijk ook een mogelijkheid. Met deze dienst verschijnt jouw pagina als advertentie bovenaan de zoekresultaten van een bepaalde zoekterm op Google. Er zijn verschillende biedstrategieën op het gebied van SEA. Zo kun je per klik adverteren (CPC), maar zijn er ook mogelijkheden om per 1.000 weergaven te adverteren (CPM). Door mee te doen in de bieding van een bepaalde term, maak jij het mogelijk om hierin als advertentie te verschijnen. Hierbij is het enorm belangrijk om te adverteren op de juiste zoekterm. Met zoekwoordenanalyses en een uitgebreide concurrentieanalyse zorgen wij ervoor dat dit helemaal in orde komt!

Ook partner worden?
Close
Linkbuilding

Een factor die Google erg belangrijk vindt voor een website, is de linkstructuur. Het opbouwen van een linkstructuur, zowel intern als extern, wordt linkbuilding genoemd. Aan de hand van deze dienst zorg je ervoor dat je een logisch linkprofiel op je website hebt. Hierdoor kunnen mensen makkelijker vinden waar ze naar op zoek zijn, wat Google als gebruiksvriendelijk ervaart.

Linkbuilding kan ook plaats vinden op externe wijze: door links naar jouw website te plaatsen op websites, zorgen we ervoor dat er meer verkeer naar jouw website komt. Hierbij is het erg belangrijk dat er sprake is van een waardevolle link. Traffic Today heeft een uitgebreid internationaal linkbuilding netwerk, die we aan de hand van de juiste linkbuildingstrategie graag voor jou inzetten.

Ook partner worden?
Close
Social Media

Je website is niet de enige manier om je online te presenteren: Social Media speelt hier tegenwoordig ook een belangrijke rol in. Door verschillende social media kanalen in te zetten, presenteer jij jezelf op een unieke wijze. Veel bedrijven onderschatten social media en zien het als een marketingdienst die ze simpel zelf uit kunnen voeren. Vaak blijkt echter tot dat de resultaten hier snel van achterblijven. Wij schrijven een goede social media strategie, waarin we precies zetten welke kanalen jij in moet zetten en op welke manier je dit kanaal gebruikt. Zo leren je bestaande volgers je op een nieuwe manier kennen, maar trek je ook gemakkelijk nieuwe klanten aan.

Daarnaast is er binnen vrijwel elk social media platform een mogelijkheid om te adverteren. Hierbij kun je denken aan een post die als advertentie wordt uitgelicht of de mogelijkheid om naast een bepaalde zoekopdracht te verschijnen in de vorm van een banner. Voorbeelden van advertentiemogelijkheden die wij voor je regelen, zijn:

Ook partner worden?
Close
Content Marketing

Je website kan gezien worden als het visitekaartje van jouw bedrijf. Het is daarom ook enorm belangrijk dat je website voorzien is van de juiste content. Aan de hand van content marketing zorgen wij ervoor dat jouw website optimaal voorzien is van de juiste teksten, visuals en verdere content die je op je website verwachten kunt. Hierbij kijken we niet alleen naar wat Google wil zien, maar houden we ook rekening met de verdere eisen van je website. Zo schrijven we in jouw tone-of-voice, werken we in jouw huisstijl, etc. We doen er alles aan om jouw website zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Content marketing is een perfecte marketingdienst voor verschillende doelstellingen: het helpt bij het creëren van extra conversies, maar kan ook goed helpen bij klantbinding, aanmeldingen voor een nieuwsbrief, en nog veel meer!

Ook partner worden?
Close
E-mailmarketing

E-mailmarketing is dé manier om op een directe wijze je bestaande klanten aan te spreken. Hierbij zijn veel trucjes mogelijk: zo kun je denken aan een verlaten winkelwagencampagne, waar je klanten een mailtje krijgen als we merken dat zij een product hebben achtergelaten in hun online winkelmandje. Ook is het mogelijk om op herhaalaankopen in te springen, door je klant een mail te sturen op het moment dat ze normaal gesproken deze aankoop zouden doen. Door samenwerkingen met mailtools zoals Copernica, zorgen wij ervoor dat jouw e-mailmarketing perfect uitgevoerd wordt. Natuurlijk heb jij nog steeds zelfs volledige controle over de mails die je verstuurt, maar wij adviseren je hier graag in.

Ook partner worden?

Wat kun je bereiken met online marketing?

Het mooie aan online marketing is dat het binnen vrijwel al je marketingdoelstellingen past. Het maakt niet uit waarvoor jij onze diensten in wilt zetten, jouw doelstelling past er gegarandeerd binnen. Denk maar eens na over de talloze advertenties die jij online zoal tegenkomt. Aan de hand van Display Advertising zorg je voor mooie banner advertenties, waardoor potentiële klanten je sneller zullen herkennen. Met behulp van Google Ads zorgen we voor de best mogelijke positie in Google, waardoor potentiële klanten je website gemakkelijker kunnen vinden en waardoor het aantal conversies op je website zal toenemen.

Door conversie optimalisatie in te zetten, zorgen we ervoor dat jouw website zo is ingericht, dat je klant sneller gestimuleerd wordt om tot een conversie over te gaan. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Door een rake strategie te schrijven, waarin we rekening houden met jouw marktpositie, je doelstellingen en je concurrentie, zorgen we ervoor dat jouw doelstellingen bereikt worden op een wijze die past bij jou als bedrijf.

OnlineMarketing

🔁 Waarom is online marketing een continu proces?

Online marketing is een continu proces, omdat er constant ontwikkelingen plaatsvinden op online gebied. Zo zijn er veel trends waar we als online marketingbureau op inspringen, maar jouw concurrenten zitten natuurlijk ook niet stil. Doordat er sprake is van constante concurrentie, is het ook belangrijk om alle trends en ontwikkelingen goed in de gaten te houden. Met een flexibele houding spring je gemakkelijk op mogelijke veranderingen in. Vanwege deze reden is online marketing een continu proces: zet je dit proces stil, dan zal dit direct te zien zijn in je resultaten.

🌐 Wat doet een online marketing bureau?

Als jij mogelijk aan online marketing uitbesteden wilt, is het fijn om te weten wat een online marketingbureau zoal doet. Een online marketing bureau voorziet je van alles wat je kunt verwachten op online gebied. We hebben niet alleen de juiste kennis en ervaring, maar weten dit ook nog om te zetten in succesvolle producten. Zodra deze producten gerealiseerd zijn, zitten we niet stil. We houden namelijk constant onze progressie in de gaten. Merken we dat iets niet helemaal lekker loopt? Dan springen we hier gelijk op in!

💵 Wat kost online marketing?

De kosten van online marketing zijn variabel. Het ligt er maar net aan wat jouw budget is en hoeveel je wilt investeren. Er zijn veel verschillende online marketing diensten die jij in kunt zetten, die allemaal andere budgets met zich mee brengen. Natuurlijk ben je niet verplicht om gigantische bedragen uit te geven aan online marketing, maar in het algemeen staat meer uitgeven wel gelijk aan meer succes. We bespreken de mogelijkheden graag met je!

💡Waarom een online marketing strategie?

Er zijn veel verschillende online marketing diensten. Deze kunnen enorm veel bijdragen aan jouw successen, maar hiervoor is het wel belangrijk om te handelen volgens een goede online marketing strategie. Door dit te doen, baseer jij je successen niet op een lukrake poging, maar op gerichte metingen. Met een sterke strategie spring jij gemakkelijker in op tegenvallers, waardoor je je sneller flexibel kunt opstellen. Een essentieel onderdeel van jouw marketingplan dus!

Waarom Traffic Today jouw online marketing bureau moet worden

Ben jij op zoek naar een online marketing bureau? Wij bieden ons graag aan! Traffic Today is een online marketingbureau met een jong, enthousiast team wiens handen jeuken om voor jou aan de slag te gaan. Dit alles doen we aan de hand van een intensieve, transparante samenwerking. Door maandelijkse meetings houden we jou up-to-date van onze progressie en creëren we ruimte voor feedback. Onze filosofie is Digital. Growth. Together. Neem eens een kijkje naar onze propositievideo of één van onze klantcasevideo’s zodat je snel meer over deze filosofie leert!

  • Digital. Het online landschap is ons thuis. Wij kennen dit als onze broekzak en weten precies welke handelingen we uit moeten voeren om het gewenste resultaat te behalen.
  • Growth. Jij wil groeien. Wij helpen je daar graag bij. Jouw doelstellingen worden gerealiseerd door de juiste combinatie van online marketingdiensten met een sterke strategie.
  • Together. Bij ons staat samenwerking centraal. Niet alleen zie je bij ons op kantoor iedereen samenwerken, ook vinden wij het erg belangrijk om onze klanten te betrekken bij belangrijke beslissingen. Door onze transparante werkwijze realiseren we dit gemakkelijk.

Baktotaal Bouwhuis is één van onze vele klanten die groot is geworden met online marketing. Vind hier uit hoe onze samenwerking eruitziet!

Online marketing op maat

Bij Traffic Today kijken we niet naar een vast verhaal die we op iedereen toepassen: wij zorgen voor online marketing op maat. Hierbij houden we rekening met jouw wensen en doelstellingen, maar proberen we ook een kritische blik te werpen. Merken wij dat er kansen onbenut blijven? Dan springen we hier direct op in! Uit ervaring blijkt dat niet voor iedere klant hetzelfde verhaal even goed werkt. Wat succes betekent voor de één, kan totaal geen resultaat opleveren voor de ander. Een op maat gemaakt online marketing pakket is daarom precies wat jij nodig hebt: zo weet je zeker dat jouw strategie op jou aansluit en dat je de resultaten boekt die jij zien wilt.

Wij verwachten van een online marketing bureau dat ze op de hoogte zijn van de laatste trends en dat is precies wat ons aansprak aan Traffic Today

Traffic Today is heel transparant: ze delen graag hun kennis en expertise met ons. Zo raken we steeds meer op elkaar ingespeeld en kunnen we elkaar scherp houden.

Sinds we samenwerken met Traffic Today, weten we beter wat veranderingen op onze website doen

Traffic Today voelt echt als een collega op afstand

Traffic Today maakt het niet rooskleuriger dan dat het is

De sparmomenten bevestigen het gevoel dat je op het goede pad zit en dat voegt echt wat toe

Het enthousiasme van Traffic Today werkt aanstekelijk

LEVEL UP

Hekwerkonline

Hekwerkonline is een online webshop voor hekken, schuttingen en andere tuinbenodigdheden. Voor deze tuinspecialist zijn we aan de slag gegaan met verschillende diensten, zoals linkbuilding, SEO en het optimaliseren van marketplaces. Zo boekten we enorm veel succes: Hekwerkonline ging van 40 naar 200+ top 3 posities in Google. Lees de case nu om meer over dit succesverhaal te weten te komen!

Omzet

378%

stijging
Top-3 posities

500%

in eerste jaar
Result blocks bottom
ROAS

70%

verhoging
HEKWERKONLINE

Lees de hele case

Hekwerkonline

Samenwerking Hekwerkonline | Traffic Today

Maak kennis met onze marketeers!

Pascal Eskes

Senior Digital Marketeer | Business Lead (Team Rood)

Dion Nanoha

Digital Marketeer | Business Lead (Team Geel)

Steven Lubbers

Directeur | Digital Strategist & Business Lead (Team Violet)

Niek van Pijkeren

Digital & Advertising Marketeer | Business Lead (Team Geel)

Jordin Holsappel

Content Marketeer

Onze workflow

Hoewel wij jouw voorzien van een op maat gemaakt online marketing pakket, proberen we wel te werken volgens onze workflow. Onze houding is natuurlijk flexibel, wat betekent dat we hier niet vast aan zitten, maar in grote lijnen is dit hoe we te werk gaan!

stap 1

1. Introductie

Voordat we over zakelijke dingen gaan praten, is het voor ons belangrijk om te weten wie we voor ons hebben. Alleen zo kunnen wij garanderen dat we ons perfect kunnen verplaatsen in jouw visie, wensen en doelstellingen. Onder het genot van een lekkere kop koffie leren we elkaar beter kennen, en stellen wij onszelf natuurlijk ook graag verder voor.

stap 2

2. Analyse

Voordat we kijken wat we voor jou kunnen betekenen, vinden we het belangrijk om je huidige situatie te analyseren. Zodra we dit bepaald hebben, kunnen we doelstellingen formulieren die hand in hand gaan met jouw huidige situatie. We kijken naar waar er kansen liggen en proberen hierop in te springen.

stap 3

3. Onderzoek

Niet alleen jouw situatie is belangrijk om rekening mee te houden: ook externe processen hebben erg veel invloed op de besluiten die we nemen. Zo doen we onderzoek naar het gedrag van jouw concurrenten en het gedrag van jouw doelgroep, zodat we hier perfect op in kunnen springen. Dit onderzoek is de uiteindelijke basis van jouw strategie.

stap 4

4. Uitvoering

Jouw strategie staat: tijd om deze uit te voeren. Bij Traffic Today hebben we vele specialisten in huis die beschikken over de juiste kennis en ervaring om een strategie op de correcte wijze uit te voeren. Zo schrijven we SEO-vriendelijke teksten of pakkende advertenties – het is maar net wat er binnen jouw strategie past!

stap 5

5. Monitoring

Zodra we onze uitvoering hebben gedaan, zijn we nog niet klaar. Het online marketing landschap is continu actief: trends en ontwikkelingen vinden constant plaats, waar we natuurlijk op inspringen. Daarnaast zitten we er ook bovenop wanneer we niet helemaal de gewenste resultaten behalen. Deze constante monitoring is de basis van onze flexibele houding.

Waarom het nooit te laat is om met online marketing te beginnen

Een probleem dat veel bedrijven denken te hebben, is dat ze het gevoel hebben al te laat met online marketing te zijn begonnen. Dit is echter nooit het geval! Door een combinatie van de juiste strategie en een correcte uitvoering, kan online marketing te allen tijde een positieve invloed hebben op jouw marketingdoelstellingen. Je moet hier echter wel voor openstaan: met een afwachtende houding zal online marketing weinig succes opleveren. Een open en flexibele houding is wat je nodig hebt om het meeste resultaat uit jouw digitale marketing te halen.

Een ander veelvoorkomende fout op het gebied van online marketing, is het feit dat bedrijven proberen een dienst te implementeren, zonder hier de juiste gegevens voor te hebben. Natuurlijk is een beetje gezond enthousiasme goed en wil jij zo snel mogelijk van start, nu je weet dat je hier nooit te laat mee bent. Maar, zorg er wel voor dat nooit lukraak begint: je strategie is de basis van je online succes. Niet elke dienst zal even goed bij jouw doelstellingen passen en niet elk medium vereist dezelfde handelswijze. Wij helpen je graag om dit alles succesvol te implementeren, zodat jij zo snel mogelijk genieten kan van de gewenste online successen.

De 25 online marketing begrippen die je kennen moet

 

  • 404-pagina: een foute pagina. Wanneer jouw website een 404-melding laat zien, betekent dit een bepaalde pagina niet gevonden kan worden.
  • Affiliate marketing: een marketingvorm waarin het bouwen van een netwerk erg belangrijk is. Door dit netwerk in te zetten, zorg jij voor meer overbruggende klanten en meer naamsbekendheid.
  • Autoriteit: de autoriteit van een webpagina is belangrijk bij het creëren van links. Als jouw pagina veel autoriteit heeft, vindt Google je website betrouwbaar.
  • Bing: niet al het internetverkeer gaat over Google. Een andere belangrijke zoekmachine is Bing, die door hun samenwerking met Microsoft zeker niet over het hoofd gezien mag worden.
  • Crawlers: de crawler van een zoekmachine bepaalt hoe goed een website scoort volgens de factoren van deze machine. Bijvoorbeeld: de crawler van Google heet Googlebot.
  • Customer Journey: een stappenplan binnen de marketingwereld die je helpt om klanten in verschillende fases aan te spreken, van het moment dat ze zoekend zijn t/m wat je doet nadat ze een aankoop hebben gedaan.
  • EMP: een e-mail marketing provider. Dit is een handige tool waaruit je mails kunt maken, versturen en monitoren.
  • FAQ: Frequently Asked Questions, oftewel veelgestelde vragen. Veel bedrijven voegen een FAQ toe aan hun website om klanten met populaire vragen te helpen.
  • Google Analytics: een webanalytic die jou helpt je website te monitoren. Google Analytics geeft je veel verschillende gegevens over hoe goed je website scoort en waar er voor jou nog kansen liggen.
  • Guerilla marketing: een marketingvorm die de focus legt op shock value. Door iets verrassends te doen, hoop je te profiteren van mond-tot-mondreclame.
  • HTML: een programmeertaal die marketeers gebruiken voor de opmaak van tekst op hun website. Vrijwel al jouw teksten zijn ook in HTML geschreven.
  • Marketplaces: een verzamelterm voor alle websites waar e-commerce bedreven wordt, doordat bedrijven hier hun producten op verkopen.
  • Meta Description: het stukje tekst dat jouw webpagina omschrijft, in de Google-zoekresultaten. Belangrijk om extra klanten naar je website te trekken.
  • Mouse tracking: een tool die marketeers gebruiken, waarop ze het gebruik van de muis van hun websitebezoekers analyseren. Door mouse tracking kun je gemakkelijk optimaliseren, door in te springen op het gedrag van de vergaarde gegevens.
  • Linkbuildingblog: een blog relevant aan jouw bedrijf of product, waarin een link wordt geplaatst naar jouw website.
  • Organische resultaten: resultaten die behaald worden op een natuurlijke wijze en waarvoor je dus niet betaald.
  • ROAS: Return on Ad Spend. Hiermee wordt de effectiviteit van jouw ads-campagne bepaald.
  • ROI: Return on Investment. Hier geef je het rendement aan van jouw investeringen. ROI is voor een bedrijf erg belangrijk, omdat het inzichtelijk maakt hoe succesvol er geïnvesteerd wordt.
  • SEO Title: De titel van jouw webpagina. Hierin staat het hoofdzoekwoord vermeld en de naam van jouw bedrijf. In de Google-zoekresultaten is dit de eerste regel, die tevens dikgedrukt wordt.
  • Sitemap: de map van je website: een overzicht waarop alle pagina’s die een website heeft te vinden zijn. Dit helpt bij de gebruiksvriendelijkheid van je website, doordat bezoekers makkelijker vinden waar ze naar op zoek zijn.
  • Structured data: de informatie die marketeers gebruiken om zoekmachines zoals Google meer informatie over de website te geven. Structured data probeert voornamelijk in te springen op de mogelijke intentie van een bezoeker.
  • Social influencers: een marketingvorm die populair is op social media, is influencer marketing. Hier laat je iemand met een groot publiek jouw product of dienst promoten, waardoor je gemakkelijk een nieuw publiek bereikt. Een iemand die dit doet, wordt een Social Influencer genoemd.
  • Targeting: via social media, maar ook binnen Google zet je targeting in om jouw doelgroep makkelijker te bereiken. Hiervoor vul je bijvoorbeeld gegevens zoals leeftijd, locatie en online gedrag in.
  • URL: het adres van je website. Een URL is altijd uniek en wordt gebruikt om jouw webpagina te bereiken.
  • Webshop: een winkel, maar dan online. Veel bedrijven hebben een webshop waarin ze vrijwel hun gehele assortiment aanbieden. Aangezien vrijwel iedereen het internet gebruikt, is een webshop een handig middel om klanten in verschillende fases in de Customer Journey aan te spreken.

Doelen van online marketing

Online marketing past binnen elke doelstelling. Natuurlijk vraagt niet elke doelstelling om dezelfde aanpak, maar door de juiste strategie op te stellen, behalen wij al jouw doelstellingen. Voorbeelden van marketingdoelstellingen die wij voor je kunnen behalen, zijn:

  • Leadgeneratie: een hoger aantal leads zal resulteren in meer omzet. Een manier om dit online te behalen is door te adverteren binnen Google, zodat klanten jou makkelijker vinden en dus sneller geïnteresseerd raken. Een hoger aantal leads is echter in veel verschillende manieren te bereiken.
  • Meer naamsbekendheid: dit helpt om klanten eerder te bereiken in de Customer Journey. Een voorbeeld van een manier om meer naamsbekendheid te creëren, is d.m.v. een social media-campagne, waar je je bedrijf op een unieke wijze presenteert.
  • Betere vindbaarheid: als jij klanten wilt aanspreken tijdens verschillende stappen van de Customer Journey, is het belangrijk dat je online makkelijk te vinden bent. Dit doe je bijvoorbeeld door zoekmachine optimalisatie, waarmee je een hogere positie in de Google-zoekresultaten behaalt.
  • Verhoging klanttevredenheid: een voordeel van online marketing t.o.v. andere marketingvormen, is dat je klanten veel directer kunt aanspreken. Hierdoor zorg je voor een hogere klanttevredenheid en meer binding, wat uiteindelijk resulteert in meer conversies aangezien je terugkerende klanten kunt verwachten.

Natuurlijk zijn er veel meer doelstellingen te bedenken die te behalen zijn met online marketing. Kom in contact, dan bespreken we de mogelijkheden!

Tooling

Om meer inzichten te krijgen in de resultaten die wij behalen, gebruiken we veel verschillende tools. Deze helpen ons om de best mogelijke resultaten te boeken. Deze online marketing tools zijn inzetbaar voor vrijwel al onze diensten. Natuurlijk is het zaak om de juiste tool in te zetten op het juiste moment; voor onze digital marketeers is dit echter geen enkel probleem. Wij hebben de juiste tools voor het vinden van de juiste zoekwoorden, het monitoren van het succes van een website, het verzenden van e-mails, etc.

Het succes van onze tools blijkt, doordat wij partnerships hebben opgebouwd met verschillende van deze tools. Zo zijn wij geregistreerd partner van bijvoorbeeld Channable, Copernica en Bol.com.

Performance marketing vs brand marketing

Performance marketing

Wil jij op zo’n manier adverteren dat je direct meetbare resultaten hebt? Performance marketing is precies waar jij naar op zoek bent! Door de juiste tools in te zetten en te adverteren op de juiste websites, zijn onze resultaten meetbaar. Met performance marketing werk je flexibel gebaseerd op jouw performance: zijn de resultaten anders dan verwacht? Dan spring je hier gemakkelijk op in.

Brand marketing

Om een unieke marktpositie in te nemen, is het belangrijk om aan brand marketing te doen. Zo maak jij van jouw bedrijf een écht merk, waar mensen je aan kunnen herkennen. Je ontwikkelt een huisstijl, bestaande uit huiskleuren, een slogan, een lettertype en veel meer verschillende aspecten. Brand marketing is erg belangrijk: denk maar eens aan de talloze slogans van grote bedrijven die jij zo zonder nadenken kunt opnoemen.

Online marketing tips

Om jou sneller op gang te helpen met online marketing, geven we je graag een paar tips.

  • Denk aan je strategie. We snappen dat je enthousiast bent en direct online marketing wilt inzetten om je doelstellingen te bereiken, maar een goede strategie is hier essentieel in. Zonder strategie heb je geen gegevens om je resultaten op te baseren, maar ook überhaupt geen plan van aanpak. Je hebt dus geen idee of dat wat jij doet, juist is.
  • Werk crossmediaal. Veel bedrijven focussen zich op één dienst, maar de beste resultaten worden gehaald door een crossmediale houding. Hiermee combineer jij verschillende diensten, die je ook constant naar elkaar laat verwijzen. Je Instagram-pagina verwijst naar je website, die op zijn tijd weer naar je LinkedIn-pagina linkt.
  • Luister naar feedback. Of het nou gemeten resultaten zijn of een klant die feedback achterlaat, feedback zegt veel. Vind jij een onderdeel van een website erg mooi staan, maar merk je dat het niet de juiste resultaten oplevert? Dan is het beter om dit aan te passen.
  • Google is je beste vriend. Dat veel mensen Google gebruiken, wist je ondertussen al. We benadrukken graag de kansen die hier liggen nog verder. Denk niet alleen aan diensten als SEO en SEA, maar ook aan Google Shopping of Display Advertising. De mogelijkheden binnen Google zijn talloos, maar dienen wel op ingesprongen te moeten worden.
  • Laat het doen! Door je online marketing door een agency zoals Traffic Today uit te laten voeren, weet je zeker dat jij de resultaten behaalt die je wilt behalen. We zorgen voor een rake strategie, die we vervolgens precies uitvoeren zoals jij dit wilt. Ideaal dus!
TWINKLE

Online marketing cases

Online marketing uitbesteden?

Wil jij online marketing uitbesteden? Traffic Today is jouw partner! We werken middels een intensieve, transparante samenwerking waarin jij centraal staat. Wij geloven dat we alleen zo de gewenste resultaten behalen. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje naar deze klantcasevideo voor Welvaere, waarin meer wordt verteld over onze werkwijze. Geïnteresseerd? Kom in contact! We bespreken de mogelijkheden graag met je.