Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
De online wereld is een continu veranderde wereld, waarin steeds nieuwe trends worden geïntroduceerd. Eén daarvan is Artificial Intelligence. Deze dienst, die ook bekendstaat als AI of kunstmatige intelligentie, kan patronen herkennen en hierop inspringen. Artificial Intelligence is voor veel bedrijven erg interessant, omdat het gemakkelijk een onderdeel van je automation kan gemaakt worden. In deze blog vertellen we je meer over Artificial Intelligence en wat het voor jou kan betekenen, dus lees snel verder!
Artificial Intelligence is gebaseerd op patronen. Het is zelflerend, wat betekent dat het deze patronen omzet wanneer het er één herkent. Dit kan op veel verschillende manieren ingezet worden. Veel games gebruiken Artificial Intelligence om meer tegenstand te bieden: zodra een patroon herkend wordt in jouw speelstijl, past de AI zich aan om dit patroon te doorbreken. Maar, voor marketeers is dit niet heel interessant. Wat wel interessant is, zijn de volgende voorbeelden van kunstmatige intelligentie in een marketingcontext:
Als mensen over kunstmatige intelligentie gevraagd wordt, zijn ze vaak bang voor het idee dat robots slimmer worden dan mensen. Een geweldig script voor een goede sciencefiction, maar daar blijft het gelukkig ook bij. Artificial Intelligence wordt namelijk te allen tijde gecontroleerd door mensen zelf. Wij bepalen of het onderdeel van een website wordt en in hoeverre het zich kan ontwikkelen. Als de AI niet volledig fungeert zoals je verwacht, is er ook altijd de mogelijkheid om het stop te zetten en het werk weer zelf op te pakken. In het algemeen neemt Artificial Intelligence ons alleen maar werk af, waardoor het zeker niet iets is om bang voor te zijn, maar juist iets is om te vieren.
Ben jij geïnteresseerd in de vele trucjes die Artificial Intelligence voor jou kan uitvoeren en hoe AI werkt? De marketeers van Traffic Today helpen je graag dit te realiseren, of beantwoorden graag verdere vragen over dit onderwerp voor je. Kom in contact!