Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
In de online marketingwereld komen er weleens termen voorbij, waarvan je op voorhand niet verwacht had dat het een marketingterm was. Het hamburgermenu is zo’n soort term. Ondanks dat je misschien een beetje moet gniffelen bij het hamburgermenu, is het wel degelijk een functionaliteit die je website verder kan helpen. Een goede website staat of valt met navigatie. De ‘exit’ is snel gevonden als de zoektocht te lang duurt. Waarom een hamburgermenu een must is voor jouw website, lees je in dit blog van Traffic Today.
Een hamburgermenu is een icoon, bestaande uit drie horizontale lijnen die vaak gebruikt wordt in webdesign en mobiele apps. Het symbool doet denken aan een hamburger tussen een broodje, waar het de naam aan ontleent. Het hamburgermenu is een klikbaar pictogram, die een menu met mogelijkheden weergeeft na een klik.
Dit type menu wordt voornamelijk gebruikt om ruimte te besparen op de schermen van kleinere devices, zoals smartphones en tablets.
Ontwerpers kiezen voor het hamburgermenu omdat het een icoon is die er netjes uitziet. Het verbetert daarnaast de navigatie op een website, omdat alle belangrijke functies op een overzichtelijke manier onder elkaar komen te staan.
Kom je er zelf niet uit met het hamburgermenu en kun je wel wat hulp gebruiken? Schakel dan de hulp in van Traffic Today. Onze conversie specialisten kijken graag met je mee, om jouw website op die manier naar een hoger level te tillen.