Blog - 02 februari 2022

We zijn de nieuwe Digital marketing Partner van Saxion!

Meedoen aan een Europese aanbesteding is intensief, spannend en bovenal heel hard werken. Dat weten we inmiddels uit eigen ervaring. Maar voor de eerste keer meedoen aan een aanbesteding en deze vervolgens winnen op inhoud en presentatie is dit harde werk meer dan waard! Ook dit kunnen we inmiddels beamen – want Traffic Today heeft de Europese Aanbesteding Online Marketingbureau uitgeschreven door Saxion Hogeschool gewonnen en is daarmee digital marketing partner van de school.

Hier zijn we natuurlijk megatrots op maar het maakt ons ook een beetje verlegen; wat een lof dat het idee waar we zelf zo enthousiast over waren hetzelfde effect heeft op de Dienst Marketing & Communicatie binnen Saxion. Wij zijn klaar voor een productieve samenwerking!

Digital. Growth. Together.

Per 1 februari 2022 is de samenwerking officieel en worden krachten verenigd om voltijd en deeltijd studenten uit Nederland en diverse focuslanden aan Saxion te binden.  Samen met de Dienst Marketing & Communicatie (DMC) van Saxion richten we samen het vizier op de toekomst om zowel nationaal als internationaal doeltreffende marketingcampagnes uit te zetten.

Saxion als kweekvijver van het talent van morgen

Traffic Today ondersteunt de DMC bovendien bij het uitzetten van de eerste zakelijke lijnen binnen de regio. Vernieuwend, gedurfd en met oog voor het onderwijs van de toekomst. Met deze pijlers als uitgangpunt staan de komende jaren in het teken van Saxion University of Applied Sciences als kweekvijver van de professionals van morgen. Get Ready for a Smart World!

Blik op de toekomst

De goede klik tussen het team van Saxion en Traffic Today is onmiskenbaar, ons enthousiasme voor deze inhoudelijke samenwerking evenmin. We hebben daarom ook alle vertrouwen in de groei van Saxion in de regio en daarbuiten. Met mooie campagnes die de bovenal de beleving van Saxion weergeven gaan we de uitdaging aan! Digital. Growth. Together.

 

 

 

Een content strategie maken: hoe pak je dit aan?

Vorige blog

Een redirect: wat is het en wat moet je weten?

Volgende blog