Blog

Google en een beetje Guinness

Geschreven door

Steven Lubbers

Directeur | Online Strateeg

Gepubliceerd

08 augustus 2018

Fun

Steven Lubbers (Traffic Today) en Sander Geels (A-Players) zijn deze maand uitgenodigd een bezoek te brengen aan Google Dublin. Dit bezoek stond in het teken van innovaties, display targeting en andere online marketing gerelateerde zaken.

“Anouk de Jong, Agency Development Manager bij Google heette ons welkom. Ze gaf ons een rondleiding door het indrukwekkende pand. We spraken over nieuwe ontwikkelingen en op welke wijze we onze strategische samenwerking als partner naar een hoger niveau kunnen tillen, zodat de kwaliteit van onze diensten in vergelijking met het landelijk gemiddelde extreem hoog blijft. Naast dat we hier zelf altijd actief mee bezig zijn, ondersteunt Google ons en onze klanten hier eveneens in.

 De splitsing tussen Best4u en Traffic Today kwam ook aan bod. We hebben Google uitgelegd wat de verschillen tussen beide bedrijven zijn. Dat Traffic Today het afgelopen jaar extreem gegroeid is op het gebied van personeel, certificaten en Ad Spend was Google zelf ook niet ontgaan. Kortom, Traffic Today is goed op de kaart gezet en daar zijn we uitermate trots op.

Een typische Google lunch (lees: tot in de puntjes verzorgd) mocht natuurlijk niet aan het geheel ontbreken. In de kantine stond de grootste saladebar die we ooit gezien hebben. Acht soorten olijfolie, zalm, tonijn, salade, in feite alles wat je je maar kunt wensen stond klaar. Wat ik vooral bijzonder vond is dat personeel zichzelf aan kon melden voor een pop-up. Houd je bijvoorbeeld erg van garnalen, dan ontvang je een berichtje wanneer dit in één van de restaurants geserveerd wordt. Briljant!

De band tussen Traffic Today en Google is sterker dan ooit. Zijn er belangrijke innovaties of trainingen die voor ons vakgebied interessant zijn? Wij zijn als agency direct op de hoogte. De aankomende periode gaan we nog intensiever samenwerken om de kwaliteit te waarborgen, dit betekent dat we vaker bij elkaar op bezoek gaan en nauw contact houden.

Na de goede gesprekken en overheerlijke lunch was het tijd om kennis te maken met het traditionele Ierse bier Guinness. Daar kan ik kort en krachtig over zijn: Heerlijk!

We zijn met heel veel inspiratie weer terug naar Nederland gegaan, niet alleen op het gebied van online marketing overigens. We beschikken bij Traffic Today al over een fruitbar, maar misschien moet die saladebar er bij ons ook maar komen!”

– Steven Lubbers, directeur

Zomer marketing: 3 strategische tips

Vorige blog

Stage lopen bij Traffic Today? Zo heeft Chantal het ervaren!

Volgende blog