Blog - 14 januari 2020

1 min leestijd

Een nieuw jaar, nieuwe inhakers

Geschreven doorSteven Onze Directeur | Digital Strategist & Business Lead (Team Violet)

Het jaar is nog maar net begonnen, maar er zijn alweer een aantal inhaakmomenten geweest. Zijn deze compleet aan jou voorbij gegaan, maar had je hier wel graag wat mee willen doen? Traffic Today heeft een ontzettend handige inhaakkalender ontworpen waardoor je nooit meer een inhaker mist! Op deze kalender voor 2020 zie je niet alleen wanneer Valentijnsdag, Moederdag of Koningsdag plaats vindt, ook vergeet je nooit meer dagen als World Nutella Day, Black Friday, de internationale dag van het bier of Take your dog to work day.

Het belang van inhakers

Inhakers zijn natuurlijk hartstikke leuk, maar heb je er al bedrijf ook echt wat aan? Daar kunnen wij erg kort over zijn, ja dat heb je. Door gebruik te maken van inhakers is jouw bedrijf vaker zichtbaar voor potentiële klanten. Hierdoor is de bedrijfsnaam vaker top of mind wanneer de vraag naar jouw product of dienst groter wordt. Let hier wel bij op dat je inhaakt op relevante momenten. Past een inhaker niet bij het bedrijf? Dan raden wij aan om hier niet op in te haken. Posts op social media moeten wel relevant zijn voor het bedrijf en de potentiële klanten. Naast de standaard inhaak momenten die op onze kalender staan, zijn er veel spontane inhakers. Deze zijn van te voren niet te voorspellen en reageren op recente gebeurtenissen of trends. Deze truc is zo oud als social media zelf, maar toch is het nog erg lastig om dit goed onder de knie te krijgen. Wanneer haak je wel in op een trend en wanneer niet? Als je op de juiste manier inhaakt op een recente gebeurtenis kan dit jouw bedrijf veel impressies opleveren waardoor de naamsbekendheid van je merk omhoog gaat.

Download de Traffic Today inhaakkalender voor 2020

Wil jij ook geen standaard inhaakmoment meer missen? Download dan hier onze inhaakkalender voor 2020.

cta-employee-particles
Steven staat voor je klaar!
Meer weten?

Google Voice Search: hype of toekomst?

Vorige blog

Amazon gaat de strijd aan met bol.com

Volgende blog
Contactformulier

Vul de onderstaande gegevens in én wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.