Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Ben jij werkzaam in de e-commerce sector? Dan moet je zeker een bezoekje brengen aan de Jaarbeurs in Utrecht, daar vinden de Webwinkel vakdagen plaats op 23 en 24 januari. Het is het grootste e-commerce event van de Benelux. Vorig jaar werd het bezocht door maar liefst 12.542 professionals.
Begin het jaar dus goed: doe nieuwe kennis op en volg inspirerende sessies. Er zijn meer dan 180 sprekers uit binnen- en buitenland die je graag meer vertellen over onderwerpen als e-commerce trends, conversie optimalisatie en marketing.
De beurs is verdeeld in 5 thema-zones. Binnen elke zone vind je exposanten. Iedere zone heeft een theater waar onder andere cases worden besproken en praktische tips worden gegeven. Dit jaar zijn de zones: marketing, webwinkel ontwikkeling, logistiek, betaaloplossingen en social media & mcommerce.
Vraag jij je als retailer bijvoorbeeld af hoe je de wereld van pure e-commerce overleeft? Gunjan Bhow van The Walt Disney Company vertelt je hoe zij terugdenken vanuit de klant en daar de direct-to-consumer én branding op afstemmen.
Om te kunnen voorzien in de laatste behoeften en mee te bewegen met de e-commerce markt, transformeerde bol.com van winkel naar platform. CEO Huub Vermeulen deelt de belangrijkste learnings tijdens zijn keynote presentatie.
Hoe ga jij je online traffic verbeteren en betere business resultaten halen? Ben je er al over uit? Pim van der Feltz, Director van Google NL, vertelt je hoe jij meer haalt uit je online marketing.
Dit jaar zijn ook wij met een enthousiast team aanwezig en laten we je graag zien wat we voor jou kunnen betekenen op het gebied van online marketing. Vergeet dus vooral niet een bezoekje te brengen aan stand 144: de Traffic Today stand!
Vul de onderstaande gegevens in én wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.