Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Leads… Waar ze in de e-commerce meer gefocust zijn op conversies, zijn leads hetgeen waar het allemaal om te doen is in de B2B-markt. Afhankelijk van de branche waarin je opereert, is het niet altijd makkelijk om de leads aan te trekken. Met lead magnets hebben we daar wat op bedacht in de digital marketing. Het achtervoegsel van lead magnets licht al een klein tipje op van de sluier, maar in dit blog gaan we dieper in op de betekenis van een lead magnet en geven we je wat voorbeelden. Succes met het aantrekken van magnetic leads!
Een lead magnet is een marketinginstrument waarbij je een service, stukje informatie of product gratis weggeeft in de hoop dat de ander zijn contactgegevens achterlaat. De lead magnet wordt o.a. gebruikt voor het verzamelen van mailadressen, zodat er gestart kan worden met e-mailmarketing.
Leads aantrekken met behulp van dit marketinginstrument, is niet zonder reden. Lead magnets neem je in overweging zodat je:
Hopelijk weet je nu beter wat een lead magnet is. Om het nog concreter te maken, heeft Traffic Today hieronder een lijst gemaakt van 100 voorbeelden van lead magnets. Dat moet vast genoeg inspiratie bieden!
Is online marketing abracadabra voor jou, maar geloof je er wel stellig in? Maak het jezelf gemakkelijk en besteed je online marketing uit aan Traffic Today. Als performance agency helpen wij jou graag verder met SEO, SEA, Content, Linkbuilding, Social Ads en ga zo maar door. Maak gebruik van onze expertise en trek ook magnetic leads aan.