Personalisatie mogelijkheden

Dagelijks komen er veel mensen op jouw website. De één zoekt naar informatie, terwijl de ander misschien wel een aankoop wilt verrichten.

Elke bezoeker heeft andere wensen en behoeften, maar hoe speel je hier nou eigenlijk het beste op in? Traffic Today biedt diverse personalisatie mogelijkheden aan, zodat je in de behoeften van jouw doelgroep kunt voorzien, waardoor zij sneller vinden waar ze naar op zoek zijn.

Benieuwd naar jouw kansen?

Personalisatie in advertenties

Als je een Facebook profiel hebt dan is de kans groot dat je ooit jouw geboortedatum hebt ingevuld, je woonplaats en je opleiding. Drie belangrijke kenmerken waar bedrijven veel mee kunnen. Als bedrijf kun je aan de hand van soortgelijke informatie zeer gericht adverteren. Dit kan niet alleen op Facebook, maar ook via LinkedIn of Google. Via deze kanalen kunnen advertenties getoond worden die perfect aansluiten op de gebruiker. Zo is het een stuk eenvoudiger om een specifieke doelgroep te benaderen met effectieve content. Om dit te realiseren is het ook mogelijk in te zetten op retargeting, waarmee je de lead prikkelt om nog eens een bezoekje te brengen aan jouw website.

De voordelen van personalisatie mogelijkheden

Inspelen op de behoeften van jouw websitebezoeker
Hogere gebruiksvriendelijkheid voor de websitebezoeker
Belangrijke pagina’s kunnen gepersonaliseerd worden
Specifieke doelgroepen benaderen met effectieve content
De websitebezoeker heeft meer vertrouwen in de website
Je kunt inspelen op wat de doelgroep écht wil

Personalisatie op je website

Wil je graag dat iemand zich aanmeldt voor een nieuwsbrief? Dan is het mogelijk om een banner te laten zien waarbij je de lead de kans geeft om zich eenvoudig in te schrijven voor de nieuwsbrief. Heeft een lead veel interesse getoond in een specifiek onderwerp? Dan is het mogelijk dat er meer verdiepende content over dat onderwerp wordt getoond.

Personalisatie in je mail

Ook op het gebied van e-mailmarketing is er veel mogelijk wat betreft het personaliseren. Als je weet wat de naam is van jouw klant dan kunnen wij voor jou instellen dat een mail automatisch beginnen met de naam van jouw klant. Weet je ook wanneer de klant jarig is? Dan is het zelfs mogelijk dat er automatisch op de dag van de verjaardag een felicitatiemail wordt verzonden met bijvoorbeeld een aantrekkelijke kortingscode.

Meer weten over personalisatie mogelijkheden?

Naast bovenstaande voorbeelden, zijn er nog veel meer mogelijkheden op het gebied van personalisatie. Online marketing staat nooit stil en er is steeds meer software beschikbaar die we kunnen gebruiken om precies te tonen waar jouw lead naar op zoek is. We gaan graag met je in gesprek en bespreken de personalisatie mogelijkheden, zodat je precies kunt inspelen op de behoeften van jouw klanten.

4.8 op Google

Meer weten over personalisatie mogelijkheden?

Benieuwd of je bezoekers de juiste content op het juiste moment zien? Met slimme personalisatie zorgen onze CRO-specialisten dat jouw website inspeelt op het gedrag en de behoeften van elke gebruiker. Samen creëren we een relevantere ervaring én meer conversies!

Ons team staat
voor je klaar