Vacature
Paid Advertising specialist met Social Ads-ervaring
Campagnes lanceren, optimaliseren en aanscherpen: dat is jouw tweede natuur. Of het nu gaat om Google Ads, Social Ads of andere betaalde kanalen: jij weet precies hoe je resultaten boekt.
Na (minimaal) twee jaar ervaring met advertising ben je klaar om grotere klanten te bedienen en meer creatieve en strategische verantwoordelijkheid te nemen. Dankzij onze unieke celfilosofie krijg je de ruimte om deze verantwoordelijkheid te pakken, te groeien en het verschil te maken. We investeren in jouw ontwikkeling en bieden je de tools om écht te excelleren.
Wat ga je doen?
We kunnen je niet precies vertellen waar jij energie van krijgt, dus een strak vastgelegde functieomschrijving vind je hier niet. Je krijgt juist de ruimte om zelf invulling te geven aan jouw rol. Wat we wel belangrijk vinden? Dat je jouw passie voor paid advertising én social advertising kunt overbrengen op je team en onze klanten.
Denk aan werkzaamheden zoals, maar zeker niet beperkt tot:
Het opzetten, beheren en optimaliseren van advertentiecampagnes op verschillende kanalen, zoals Google Ads, Meta, LinkedIn en andere social platforms.
Het analyseren van campagneresultaten en doorvoeren van optimalisaties om de prestaties te verbeteren.
Het efficiënt beheren van advertentiebudgetten om het maximale rendement te behalen.
Het up-to-date blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in zowel paid advertising als social media, en deze toepassen in je campagnes.
Samenwerken met andere specialisten om campagnes, content en websites optimaal op elkaar af te stemmen.
Rapporteren aan klanten over de resultaten en adviseren over verbeteringen en nieuwe kansen.
We verwachten niet dat het hele rijtje je aanspreekt, en willen je vooral uitdagen om autonomie en verantwoordelijkheid te pakken op je functie en functioneren.
Een dag als Paid Advertising specialist
Je krijgt natuurlijk de ruimte om zelf invulling te geven aan jouw rol en agenda. Toch hebben we geprobeerd om jouw toekomstige werkdag te schetsen.
Je begint de dag met het analyseren van de prestaties van jouw klantenportfolio. Je ziet dat een campagne voor een klant goed presteert, terwijl een andere nog wat optimalisatie nodig heeft.
Na het doorvoeren van enkele wijzigingen heb je een klantmeeting, waarin je de voortgang van de campagnes bespreekt en nieuwe ideeën aandraagt om de resultaten verder te verbeteren.
Later op de dag is er een overleg met je Advertising-collega’s, waar jullie samen brainstormen over nieuwe strategieën en creatieve oplossingen voor de verschillende accounts waar jullie aan werken. Na het overleg werk je verder aan rapportages voor de klanten en stel je een voorstel op voor een nieuwe campagne.
Je eindigt de dag met een duidelijk overzicht van wat er nog moet gebeuren, zodat je de volgende dag weer optimaal verder kunt.
Werken bij Traffic Today
In de kern zijn we een resultaatgericht online marketingbureau dat werkt voor uiteenlopende klanten in diverse branches. Maar dit dekt eigenlijk de lading niet. Want hoewel resultaat en data bij ons de basis vormen, hebben we daarbovenop een dikke laag creativiteit, innovatie en visie.
Vanuit onze celstructuur werken we in autonome teams die de vrijheid krijgen om richting te geven aan de invulling van onze bedrijfsbrede dienstverlening. Dus heb je een goed idee? Spreek ‘t vooral uit, want de kans is groot dat je er direct impact mee maakt.
Deze manier van werken stelt ons in staat complexe klanten te bedienen met de kennis van een groot bedrijf, maar tegelijkertijd flexibel en pragmatisch te werken dankzij de overzichtelijke teams. Wendbaar maar slagvaardig dus!
"Van het eerste uur tot nu: onze bruisende werkplek in Deventer voelt voor veel van onze collega's en klanten écht als thuiskomen."
Wat breng je mee?
Minimaal twee jaar ervaring als Paid Advertising Marketeer, met ervaring in social advertising
Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
Je hebt een scherpe, analytische en nauwkeurige blik
Creatief denken zit in je, je kijkt verder dan standaard campagnes en durft nieuwe mogelijkheden te ontdekken
Je bent een kritische denker en ziet snel verbanden en kansen
Projectmatig werken is voor jou geen probleem: plannen, coördineren en prioriteren gaat je goed af
Je bent besluitvaardig en weet anderen te overtuigen van je goede ideeën
Je haalt energie uit de dynamiek, veelzijdigheid en levendigheid van een marketingbureau
Wat krijg je van ons?
25 vakantiedagen
Genoeg ruimte om op te laden en nieuwe energie op te doen. Want werkplezier begint bij een goede balans.
Jaarlijks weekend weg
Ieder jaar gaan we samen op avontuur. Praag, Schotland, Ardennen, Texel: what’s next? Een combinatie van teambuilding en heel veel fun.
Onbeperkt gratis sporten
Je sport gratis en onbeperkt, wanneer het jou uitkomt. Vitaliteit, balans, energie, gezondheid en plezier staan bij ons centraal.
Regelmatig vrijmibo XXL
We houden van hard werken én samen vieren. De borrels zijn legendarisch en goed voor de teamspirit.
Opleidingsbudget
We investeren in jouw groei met een persoonlijk opleidingsbudget. Zo blijf je leren en ontwikkelen in je vak.
Flexibele werktijden
Vroege vogel of avondmens? Jij bepaalt je ritme — met vrijheid, vertrouwen en ruimte om te knallen wanneer het jou uitkomt.