Google Ads scan

Wil jij meer websitebezoekers, leads en nieuwe klanten? Vraag geheel vrijblijvend een Google Ads scan aan. Dan laten wij jouw kansen zien.

Yes, laat mij winnen van mijn concurrenten

Vraag direct een gratis Google Ads audit aan en ontdek hoe je beter gevonden wordt. Wil je ook een social of SEO-audit? Vraag ze eenvoudig tegelijk aan!

In welke audit(s) heb je interesse?

Ads scan: een verbreding van inzichten

Je campagnes staan al geruime tijd live, maar je bent onzeker of de conversies die je waarneemt in je account overeenkomen met doelen die je gesteld hebt. Herken jij jezelf in dit beeld, dan biedt de Ads scan van Traffic Today uitkomst voor jou. De Ads scan wordt uitgevoerd door één van onze ads marketeers, die zich dagelijks bezighouden met het tracken van advertenties van bedrijven uit verschillende sectoren. Daardoor weet je zeker dat de Google Ads scan naar behoren wordt uitgevoerd en je kunt vertrouwen op de gedeelde uitkomsten. En dat geheel kosteloos! Vraag nu je Google Ads scan aan via bovenstaand formulier en ga slimmer om met je marketingbudget.

Waarom een gratis ads scan?

Elk programma dat de zoekmachinegigant releaset, wordt uitgerust met een gebruiksvriendelijke interface. Echter staat die logische indeling niet gelijk aan eenvoudige inrichting van campagnes. Daar heb je tenslotte kennis en ervaring voor nodig. Om je een beeld te geven van je huidige advertenties, voorziet Traffic Today je van een gratis ads scan. Zo’n kosteloze ads scan wordt binnen een week uitgevoerd door een ervaren advertising marketeer. Hierbij fixeren we ons op diverse facetten binnen je ads account. Hieronder lees je voorbeelden van resultaten die we met je kunnen delen in de Google Ads scan. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

  • Welke campagnes zijn weinig kosteneffectief en wat voor campagnes doen het juist goed?
  • Worden er bepaalde zoekwoorden uitgesloten die juist aantrekkelijk zijn voor jouw bedrijf?
  • Is de geografische targeting locatie juist ingesteld en hoe presteren de ads daardoor?
  • Correspondeert de pagina achter de advertentie wel goed met de omschrijving in de advertentie?
  • Past het gekozen advertentiebudget wel bij de concurrerende markt waarin je opereert?
  • Gaat er advertentiebudget op aan irrelevante pagina’s, zoals algemene voorwaarden en retourpagina’s?

Afspraak na Adwords scan

Indien blijkt dat je advertenties dusdanig matig zijn ingericht, adviseren we je om een afspraak met ons te maken na de Adwords scan. Eén van onze accountmanagers zal contact met je opnemen en de bevindingen uit de Google Ads scan met je bespreken, zodat je snapt waarom er werk aan de winkel is. Deze afspraak kan zowel online als op kantoor. Daarbij beslis je zelf of je onze kant op wil komen of dat we koers zetten richting jullie office.

4.8 op Google

Wil je je Google Ads campagnes verbeteren?

Vraag nu je Google Ads scan aan en ontdek hoe je campagnes presteren. Met onze gedetailleerde analyse krijg je inzicht in optimalisatiekansen en zet je stappen naar betere resultaten. Start vandaag en haal meer uit je advertentie-investeringen!

Ons team staat
voor je klaar