Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Elk jaar in februari is het een vaste prik: het Social Today event. Dit event, georganiseerd door Frankwatching. draait om de nieuwste trends in content, storytelling, advertising en commerce via social media. Afgelopen editie brachten onze Social Marketeers Anne, Susan en Chaimae een bezoekje aan het event. Wat ze hebben geleerd? Dat lees je in dit blog.
TikTok-expert Else Luisman deelde hoe advertenties geen onderbreking moeten zijn, maar juist een toevoeging aan de gebruikerservaring. Een aantal takeaways:
AI-tools worden steeds vaker gebruikt en zijn een mooie manier om social content te creëren. Het is slim om meerdere AI-tools met elkaar te combineren voor het beste resultaat. De werkwijze:
Tijdens het event kregen we een exclusief kijkje achter de schermen bij Albert Heijns grootste campagne van het jaar: de kerstcampagne. De sleutel tot succes? Een strategische mix van video, creators en advertising:
Veel merken richten zich op Instagram en TikTok, maar Pinterest biedt enorme kansen:
Eén ding is duidelijk: de toekomst van social media draait om creativiteit, strategie en de juiste technologie. Wij gaan deze inzichten zeker toepassen in onze strategieën – en jij? Hoe ga jij AI en video inzetten om je social media strategie naar een hoger niveau te tillen? Neem gerust contact met ons op als je interesse hebt om eens met elkaar te sparren!