Bing Ads

Adverteren op Bing is vergelijkbaar met Google AdWords. Ook bij Bing bied je op bepaalde zoekwoorden waarbij je advertenties boven de organische resultaten in Bing naar voren komen. Ondanks dat het bereik van Bing (veel) kleiner is dan bij Google AdWords, kan het een zeer goede aanvulling zijn op jouw internet marketingstrategie. Vooral wanneer het een internationale campagne betreft. Wereldwijd ligt het marktaandeel van Bing in alle zoekopdrachten op zo’n 30%, in Nederlands is dit 6,5%.

De mogelijkheden van Bing Ads

  • Bing Ads Editor.
    Net als Google biedt ook Bing software aan om bulk wijzigingen door te voeren in je account. In de Bing Editor kun je op een efficiënte manier veel en grote wijzigingen in je account doorvoeren. Denk aan het her-opzetten van je structuur, het toevoegen van veel zoekwoorden of het verwerken van vele advertenties.
  • Bing Ads Interface.
    Bing Ads heeft een overzichtelijke web interface. Heel vergelijkbaar met Google AdWords waardoor je als adverteerder niet hoeft te wennen aan een nieuw systeem. Ideaal dus als je AdWords al (goed) kent.
  • Koppelingen met Google AdWords.
    Bing Ads is te koppelen aan Google AdWords. Het is mogelijk eenmalig AdWords campagnes te importeren (met bijna alle instellingen), zodat je niet alles opnieuw hoeft op te zetten en in te stellen. Je kunt zelf een geplande synchronisatie instellen zodat Bing dagelijks of wekelijks de campagnes vanuit AdWords importeert.
bing ads
bing-editor

Voordelen van adverteren op Bing

Bing Ads biedt vele voordelen, ook ten opzichte van Google AdWords:

  • Minder concurrentie.
    Wanneer je adverteert op Bing zul je merken dat de concurrentie lager is. Veel bedrijven zien Bing als een minder interessant platform waardoor zij hier minder actief op zijn. Juist een kans dus om voorop te lopen in je markt wanneer je wél adverteert in Bing.
  • Lagere kosten.
    Minder concurrentie betekent ook lagere kosten. De kosten per klik liggen op Bing doorgaans stukken lager dan in Google AdWords. Meer traffic voor minder geld dus. Voor adverteerders met een lager marketingbudget is dit zeker interessant!
  • Vergroot je bereik.
    Mensen die Bing als de standaard zoekmachine hebben ingesteld, bereik je (doorgaans) niet met Google AdWords. Vergroot je bereik en adverteer met Bing.
  • Afbeelding extensies.
    Aan advertenties in Bing kun je als adverteerder een afbeelding toevoegen, bijvoorbeeld een foto van het product of je logo. Dit genereert meer zichtbaarheid en bekendheid.

Wees je concurrentie voor

Loop voor op je concurrentie en start vandaag nog met adverteren op Bing. Bereik een doelgroep welke je met Google AdWords niet bereikt zou hebben en vergroot daarmee je potentiële klantenbestand! Traffic Today helpt je graag bij het opzetten van je advertentie campagnes op Bing. Bel of mail ons gerust voor meer informatie of kom langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

De tevreden klanten van Traffic Today

De gedreven professionals van Traffic Today pakken elke uitdaging met beide handen aan. Onderstaande bedrijven gingen u al voor en ondervonden grote voordelen van de toegewijde service van Traffic Today.

De koffie staat klaar!

Geïnteresseerd in een online marketing campagne of wil je de mogelijkheden bespreken? Vul onderstaand formulier in en wij zullen z.s.m. contact met je opnemen.