Whitepaper

1 min leestijd

Weer of geen weer, altijd het juiste Ads verkeer

Geschreven door Wilco Mulder
Senior Advertising Marketeer | Head of Advertising

Wil je in 2025 nóg slimmer adverteren met Google Ads? Deze whitepaper laat zien hoe je weersinformatie inzet om campagnes relevanter, persoonlijker en winstgevender te maken.

Wat kun je leren in deze whitepaper?

  • Waarom het weer een van de grootste invloeden heeft op consumentengedrag
  • Hoe temperatuur, neerslag en zonneschijn directe impact hebben op koopintentie
  • Hoe je met tools als Channable weerdata koppelt aan jouw productfeeds
  • Voorbeelden van campagnes die automatisch worden geactiveerd bij bepaald weer
  • Waarom je ROAS, biedstrategieën en focusproducten aanpast op weersomstandigheden
  • Hoe je search-, shopping- en displaycampagnes dynamisch inzet op basis van het weer
  • Praktische stappen om dit alles zelf te implementeren, van datafeed tot advertentietekst

Download

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Gratis tips en tricks,
zo gedownload

Heb je een vraag?