Hoger in Google

Hoger in Google komen en blijven? Zorg ervoor dat jouw pagina aansluit op de zoekvraag. Dat klinkt simpel, maar daar komt van alles bij kijken. Voor het succes van je bedrijf is het goed zichtbaar zijn binnen zoekmachines van essentieel belang. Veel mensen willen dan ook weten hoe ze met hun website hoog scoren in Google. Als je gevonden wilt worden in zoekmachines zoals Google heb je te maken met SEO. We vertellen je er graag wat meer over.

Waarom hoger in Google
  • Je bent beter vindbaar: Google is de meest gebruikte zoekmachine;
  • Er komen meer bezoekers op je website;
  • Je haalt meer leads aan;
  • Je groeit en haalt meer omzet.
Wat is jouw potentieel?

Wij helpen je graag op het gebied van zoekmachine optimalisatie

Close Hoor het van Narin

Wij helpen je graag op het gebied van zoekmachine optimalisatie

Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Search Engine Optimization

Om hoger in Google te komen is het nodig om jouw website te optimaliseren en dat doen we aan de hand van SEO. SEO staat voor Search Engine Optimization, ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd. Google beoordeelt jouw website aan de hand van verschillende ranking factoren (wel meer dan 200!), SEO draagt bij aan het optimaliseren van je website.

Techniek

Een belangrijk onderdeel binnen SEO is techniek. We brengen in kaart hoe het ervoor staat met de structuur van je website. Dit is van belang zodat zoekmachines en bezoekers beter hun weg kunnen vinden op de website. Ook de laadsnelheid van je website is van belang. Google hecht namelijk veel waarde aan een goede user experience. Een laadtijd onder de twee seconde is het doel, al is een laadtijd onder de 1,4 seconde volgens Google ideaal.

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van zoekmachine optimalisatie zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Content

Het allerbelangrijkste aspect van een website is content. Je zult nooit hoog scoren zonder goede content. Waardevolle content is het allerbelangrijkste. Wat verstaan we onder content? Eigenlijk alles op dat een website opvult, zoals teksten volgens SEO-richtlijnen. Ook video’s en PDF’s kunnen bijdragen aan SEO.

Autoriteit

Met autoriteit bedoelen we de waarde die Google hecht aan een domein. Deze waarde kan in kaart worden gebracht met externe tools, zoals Majestic of MOZ. Majestic en Moz zijn tools waarmee we de juiste data kunnen verkrijgen om jouw website de markt te laten domineren.

Linkbuilding

Met linkbuilding genereer je links naar je website. Dit is belangrijk om hoger in Google te komen en om relevante bezoekers naar je website te krijgen. Die links genereer je naar je website door goede content te creëren en te plaatsen op andere platformen. Linkbuilding helpt je relaties op te bouwen met andere bedrijven en je kunt er op een duurzame manier concurrentievoordeel mee behalen.

Social media

Ook social media is onmisbaar, aangezien LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube en Facebook bijdragen aan de resultaten van je website in de zoekresultaten. Google meet hoe vaak iets via jouw social mediakanalen zijn gedeeld, wat weer bijdraagt aan de populariteit van je website. Voor webshops is social media ook interessant, denk bijvoorbeeld aan Instagram Shopping. Het integreren van social media in je website is een belangrijk element.

Jouw website verbeteren voor zoekmachines?

Narin vertelt je er graag meer over!

Close Hoor het van Narin

Wij helpen je graag op het gebied van zoekmachine optimalisatie

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.