Kom jouw

Online marketing uitbesteden

Wil jij online marketing uitbesteden? Traffic Today is precies naar wie je op zoek bent! Onze combinatie van kennis en ervaring weten wij om te zetten in een unieke manier, waarin de focus op een intensieve samenwerking wordt gelegd. Zo kun jij online marketing uitbesteden, maar weet je precies waar jouw geld naartoe gaat. Als jij je online marketing uitbesteden wil bij Traffic Today, merk jij pas Ć©cht wat Digital. Growth. Together. inhoudt. Nu al enthousiast? Get in touch! We bespreken de mogelijkheden graag met je.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen Ć©Ć©n werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Maak hier je afspraak
  • Reactie binnen 24 uur
  • Geen vaste pakketten, maar maatwerk

Zij gingen je voor

  • KameraExpress
  • Sani4all
  • MaxiAxi
  • Top1Toys
  • Eastborn

Waarom online marketing uitbesteden bij Traffic Today?

Als jij je online marketing uitbesteden wilt, is het fijn om te weten dat jouw partner precies dezelfde gedachtegangen heeft als jij. Door je marketing uit te besteden bij Traffic Today, kies je voor een intensieve, transparante samenwerking. Door maandelijkse meetings weet jij precies wat er bij ons speelt en welke stappen we hebben genomen om jouw doelstellingen te blijven behalen. Daarnaast hebben we een enthousiast team met veel ervaring. Ons klantenbestand is enorm divers: we voegen jouw naam graag aan dit lijstje namen toe! Wij werken niet rechtstreeks naar resultaat, maar zorgen voor een rake strategie gebaseerd op onderzoek. Klinkt dit jou als muziek in de oren? Neem dan contact met ons op! EĆ©n van onze enthousiaste marketeers neemt graag de tijd om de mogelijkheden met je te bespreken.

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen Ć©Ć©n werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Maak kennis met ons!

Klaar met zelf aanrommelen en hoog tijd om online marketing uit te besteden? Vraag dan een gesprek met ons aan en we vertellen je geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden!

cta-employee-particles
Pascal staat voor je klaar!
Stel je vragen aan Pascal

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen Ć©Ć©n werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

6 redenen om het uit handen te geven

  • Jarenlange ervaring
  • Enthousiast, jong team
  • Relevante kennis door flexibele houding
  • Intensieve samenwerking door maandelijkse meetings
  • Resultaten gebaseerd op onderzoek
  • Transparante samenwerking aan de hand van Asana

Onze online marketing werkwijze

Bij ons staat Digital. Growth. Together. centraal. Deze filosofie voeren wij door, door een intensieve samenwerking waarin jij centraal staat. Om ervoor te zorgen dat je geen standaardpakket ontvangt, maken wij een op-maat-gemaakte marketingpakket voor jou. Hierin kijken we naar jouw doelstellingen, maar ook naar andere factoren zoals jouw huidige marktpositie en het gedrag van je concurrenten. Wel proberen we een stappenplan aan te houden, die ons helpt om jouw marketingdoelstellingen te behalen. Als jij online marketing uitbesteden wilt, zal je te maken krijgen met de volgende stappen.

Stap 1: Kennismaking

Voordat we blindelings aan het werk gaan, vinden wij het belangrijk om kennis te maken met elkaar. Onder het genot van een kop koffie leren we elkaar kennen, waardoor wij precies weet hoe jouw bedrijf in elkaar zit en welke filosofie er heerst. We bespreken je doelstellingen en zorgen ervoor dat we volledig op de hoogte zijn van wie je bent en wat je wilt. Daarnaast stellen we natuurlijk onszelf voor, zodat jij precies weet wat je van onze samenwerking verwachten mag.

OnlineMarketing

Stap 2: Analyse

Je mag van Traffic Today altijd een kritische houding verwachten. Daarom starten wij met een analyse: we kijken eerst naar waar jij momenteel staat, en vergelijken dit met jouw concurrenten. Dit doen we zodat we zeker weten dat jij de juiste doelstellingen stelt, en zodat we deze ook meetbaar kunnen maken. Succes is mooi, maar het is altijd fijn om te weten waar je vandaan kwam. Denk aan deze stap bijvoorbeeld aan een SEO-scan, een Linkbuilding-analyse of een Google Ads-scan.

Stap 3: Onderzoek

Nu we weten wie jij bent en wat je doelstellingen zijn, beginnen we gelijk met de verdere onderzoeken. Wat is ervoor nodig om deze doelstellingen te behalen? Welke diensten zetten we in? Welke tools? Door antwoord te geven op deze vragen en de diensten op de juiste manier in te plannen, zorgen wij voor sterke resultaten gebaseerd op onderzoek. Dit doen we zodat we weten waar ons resultaat vandaan komt. Merken we dat iets erg succesvol is, of juist niet? Dan brengt dit onderzoek ons in staat om snel te schakelen en bij te sturen.

Marketplace

Stap 4: Uitvoering

Het onderzoek is af: we kunnen beginnen met het uitvoerende gedeelte! Bij Traffic Today hebben we veel verschillende marketeers in huis: dit betekent dat wij niet alleen jouw marketingplan maken, maar deze ook nog eens succesvol uitvoeren. Hierbij maakt het niet uit of jij je focust op social media marketing, SEA-advertising of content optimalisatie: wij weten het te realiseren. Natuurlijk staat jouw filosofie hierbij centraal, wat inhoudt dat we enkel handelen op een wijze die overeenkomt met jouw bedrijf.

Kerim-Sarah

Stap 5: Monitoring

Jouw producten zijn live! Maar, dit betekent niet dat we klaar zijn. Stap 5 is misschien wel de belangrijkste van allemaal, want online marketing is een continu proces. Het is daarom erg belangrijk om je resultaten goed te monitoren, en iets aan te passen daar waar nodig. Doordat wij precies weten welke tools we in moeten zetten om jouw marketingdoelstellingen te behalen, is het voor ons geen enkel probleem om ons flexibel op te stellen. Merken wij dat er iets niet loopt zoals verwacht, dan is het door onze strakke monitoring mogelijk om hierop in te springen. Zo behaal jij je resultaten niet eenmalig, maar blijven deze constant staan.

Pascal

Senior Digital Marketeer | Operations Manager
image-right-particles

Doelen van online marketing

Als jij hebt besloten dat je online marketing uitbesteden wilt, is de kans groot dat je je eigen doelstellingen al gesteld hebt. Dat is mooi, want met online marketing is vrijwel elke marketingdoelstelling te bereiken. Nadat wij een kritische blik op jouw gestelde doelstellingen hebben geworpen, beginnen we zo snel mogelijk met een op-maat-gemaakt marketingplan. Maar, geen stress als je nog geen doelstelling geformuleerd hebt. We benoemen graag een paar voorbeelden voor je!

 

Organische vindbaarheid verbeteren

Er zijn verschillende manieren om meer bezoekers naar je website te trekken; het is natuurlijk het mooist om dit te doen op een zo goedkoop mogelijke manier. Door je organische vindbaarheid te verbeteren, zorg jij ervoor dat je beter vindbaar bent, zonder hiervoor te adverteren. Dit is op verschillende manieren haalbaar, bijvoorbeeld door je website conform SEO te optimaliseren, of door je linkprofiel aan te passen. Door deze aanpassingen door te voeren, verbeter jij je organische vindbaarheid en vergroot je het aantal bezoekers op je website. Dit is goed voor verschillende andere doelstellingen, zoals je aantal sales of je naamsbekendheid.

Naamsbekendheid vergroten

Het is belangrijk dat je klanten zo vroeg mogelijk in hun Customer Journey aanspreekt. Dit doe je onder andere door je naamsbekendheid te vergroten. Wanneer jij je naamsbekendheid vergroot, zijn potentiƫle klanten eerder bekend met jouw merk, waardoor ze bij een mogelijke aankoop eerder aan jou zullen denken. Het realiseren van deze marketingdoelstelling is mogelijk op verschillende manieren: door jezelf op een unieke wijze te presenteren op social media, bereik je gemakkelijk een nieuwe, relevante doelgroep. Maar, dit is ook mogelijk door te adverteren in Google, Social Media of op andere website door middel van banneradvertenties.

Kosten per lead (CPL)

Nieuwe leads binnenhalen is altijd goed, aangezien dit dƩ manier is voor vele bedrijven om verder te kunnen groeien. Maar, deze groei kan enkel behaald worden als de kosten per lead dit toestaan. Het is voor een bedrijf het gunstigst als deze kosten zo laag mogelijk liggen. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan, waardoor het verlagen je CPL een erg interessante doelstelling is. Je verlaagt je CPL door goed te monitoren op het moment dat er een nieuwe lead binnenkomt: hierdoor kun jij filteren op jouw marketingkanalen. Zo maak je het voor jezelf mogelijk om jouw marketingbudget op een manier te besteden die al heeft bewezen succesvol te zijn. De groei van je bedrijf is zo niet alleen natuurlijk, maar ook nog eens zo gezond mogelijk voor jouw bedrijf.

Return on Investment (ROI)

Positieve resultaten behalen op het gebied van jouw marketingdoelstellingen is natuurlijk mooi, maar dit is enkel het geval als jouw ROI ook positief is. Door jouw ROI (Return on Investment) goed te monitoren, zorg je ervoor dat jouw investeringen ook daadwerkelijk een positieve invloed hebben. Je berekent je ROI door je opbrengst van je investeringen te delen door je totale investeringen. Je hoopt natuurlijk dat deze zo hoog mogelijk ligt, maar dit is niet heel makkelijk. Wij maken jouw ROI zo hoog mogelijk, door een sterk marketingplan te formuleren, gebaseerd op onderzoek. Hierdoor weten we niet alleen wat jouw resultaten zijn, maar ook hoe je deze behaald hebt.

Leads genereren

DƩ manier voor een bedrijf om te groeien, is door genoeg leads te genereren. Hierin wil je maandelijks een stijgende lijn zien: alleen zo garandeer jij je bedrijf van een nieuwe groei. Leadgeneratie is een erg voor-de-hand-liggend marketingdoel, maar is toch voor veel bedrijf moeilijker dan ze vooraf verwachten. Volgens ons is de basis van een goede leadgeneratie een goede strategie, waardoor je precies weet wat jij kunt doen om zo veel mogelijk potentiƫle leads te bereiken. Dit verschilt voor elk bedrijf: doordat verschillende doelgroepen verschillend online gedrag vertonen, is het lastig om hier zonder voorkennis op in te springen.

 

ā—ļøIs het uitbesteden van online marketing noodzakelijk?

Ja! Wij durven met een gerust hart te zeggen dat het uitbesteden van online marketing noodzakelijk is, aangezien dit dƩ manier is om elke doelgroep te bereiken. Het is voor elk bedrijf de noodzaak om te groeien: online marketing is hier de meest geschikte wijze voor. Door deze marketingvorm uit te besteden, garandeer jij jezelf van de nodige ervaring en kennis op dit gebied. Online marketing klinkt misschien simpel, maar de juiste resultaten behalen blijkt toch vaak lastig te zijn.

āœØ Online marketing uitbesteden leverde bij een andere partij niet op wat ik wilde. Waarom gaat dit bij Traffic Today wel lukken?

Bij Traffic Today leggen we de focus op een intensieve samenwerking. Hierdoor weet jij te allen tijde precies wat we doen, en waarom we dit doen. Door maandelijkse meetings creƫren we de vrijheid voor jou om feedback te geven, mocht iets niet helemaal gaan zoals je verwacht had. Je bent er dus van gegarandeerd dat we werken volgens een werkwijze die jou aanstaat. Daarnaast moeten we wel zeggen dat online marketing zijn resultaten niet altijd direct toonbaar maakt: een klein beetje geduld is hiervoor nodig.

šŸ”‘ Wat zijn jullie belangrijkste diensten binnen het uitbesteden van online marketing?

We hebben veel verschillende diensten die passen binnen jouw online doelstellingen. Het verschilt voor elk bedrijf welke diensten er gebruikt worden, maar we geven graag een paar voorbeelden van onze succesvolle diensten:

  • Linkbuilding
  • SEO Optimalisatie
  • Zoekmachine Adverteren
  • E-mailmarketing
  • Social Media marketing
šŸ§  Wat kan ik verwachten van het uitbesteden van online marketing bij Traffic Today?

Als jij ervoor kiest om je online marketing uit te besteden bij Traffic Today, kies je voor een intensieve, transparante samenwerking waarin jouw doelstellingen centraal staan. Onze marketeers doen er alles aan om deze doelstellingen samen met jou te behalen. Hierin leveren wij te allen tijde een kritische blik: merken we dat jij niet op het juiste pad zit wat betreft je doelstellingen, dan spreken we je hierop aan, met relevante cijfers die aantonen dat er dingen anders kunnen. Natuurlijk blijft samenwerking centraal staan: we helpen je dus ook graag om dit soort dingen aan te pakken!

cta-employee-particles
Pascal staat voor je klaar!
Stel je vragen aan Pascal

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen Ć©Ć©n werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.