Sophie van der Molen

Content Marketeer

Na een jaar ervaring opgedaan te hebben bij een klein marketingbureau, besloot ik de stap te maken naar het snelgroeiende Traffic Today. Als Content Marketeer ben ik voornamelijk bezig met on page optimalisatie. Hierin zoek ik continu naar de balans tussen de perfecte SEO-proof teksten, maar ook klantgerichte verhalen. Ik hoop dan ook steeds meer de koppeling te kunnen maken met SEO werkzaamheden, zonder hier de klant uit het oog te verliezen. Marketeers vergeten nog weleens dat de lezer de échte klant is, en niet de zoekmachine. Maar het versterkt elkaar natuurlijk wel!

Als iemand die altijd in nieuwe situaties de “kat uit de boom kijkt”, deelde ik hier op dag drie mijn ideeën in de maandelijkse meeting met het team. Dat zegt veel over de sfeer binnen Traffic Today.

De collega’s zijn open, vriendelijk en erg behulpzaam. Nog voor ik daadwerkelijk aan het werk was, stonden er al enkele uitjes in mijn agenda. Ik voelde me dan ook al vanaf dag één op mijn plek. Ook omdat ik tijdens de pauze alle energie los kan laten tijdens de strijd rond de tafeltennistafel.

Waar ik eerst veel ervaring opdeed met uitvoerende werkzaamheden, krijg ik hier de kans om ook op strategisch niveau mee te denken. Zo ben je veel meer betrokken bij de klanten en krijg je veel meer kansen om van elkaar te leren. Niets is te gek en ieder idee wordt gewaardeerd. Aan ambitie geen gebrek binnen Traffic Today. Iedereen wilt samen naar de top en daar gaan we voor! We werken immers vanuit onze eigen disciplines, maar zeker niet langs elkaar heen. Ik hoop als frisse wind nieuwe creativiteit toe te voegen aan dit ambitieuze bedrijf en samen verder te groeien naar grote hoogtes!

 

Sophie schreef de volgende

Blogs

Kennis is macht maar kennisdeling is kracht. Onze kennis delen we graag met jou, onze klant en de hele markt!