Emma Rommers

Content Marketeer

Ik sprak met mijn vrienden over hoe een nieuwe uitdagende baan mooi in mijn toekomstdromen zou passen. En een week later tipte mijn zus de vacature waarin Traffic Today op zoek was naar een Content Marketeer. Toeval? Of gewoon meant to be..?! Wat mij zo aantrok aan Traffic Today is hun ‘no-nonsense’ en ‘hands on’ mentaliteit. Ze doen niet aan poespas en zijn rechtdoorzee. Er heerst een werkmentaliteit waarin plezier net zoveel aandacht verdiend als hard werken. Iets wat ook bijzonder goed bij mij past!

Communicatie is mijn passie. Ik denk graag na over hoe communicatie kan bijdragen aan de doelstellingen van een organisatie. Denk aan het genereren van traffic, het creëren van merkvoorkeur of het vergroten van de zichtbaarheid van een organisatie.

Wat ik echt het allerleukst vind aan mijn werk als Content Marketeer bij Traffic Today is om verhalen van klanten te vertalen naar sterke content die raakt, mensen in beweging brengt en klanten op weg helpt naar een goede positie in Google. Leuke bijkomstigheid? Door de diversiteit aan klanten en dus producten en diensten, leer ik ook nog eens ontzettend veel!

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met interieurdesign en ga ik graag uiteten of borrelen met vrienden. Om mijn bourgondische lifestyle te compenseren sport ik (met gezonde tegenzin) een paar keer per week. In mijn eerste werkweek bleek al gauw dat ik niet de enige ben met een voorliefde voor lekker eten en gezelligheid. Collega’s gingen sinds lange tijd (i.v.m. corona) eindelijk weer eens samen uiteten. Ik voelde me hierna al snel thuis bij Traffic Today!