Calltracking

Wil je inzicht krijgen in welke campagnes, advertenties en zoekwoorden de hoogste ROI (Return on Investment) opleveren? Aan de hand van call tracking kun je erachter komen hoe iemand jouw organisatie gevonden heeft. De call tracking data kan worden getoond in een dashboard. Traffic Today staat graag voor je klaar en voert graag call tracking uit voor jouw organisatie.

De voordelen van calltracking
  • Inzicht verkrijgen in hoe de bezoeker jouw organisatie heeft gevonden
  • Jouw marketingbudget wordt efficiënter besteedt
  • Doormeten van telefonische leads in Google Ads en Google Analytics
  • Een hoger rendement van de marketingactiviteiten voor jouw website
  • Telefonische conversies kunnen worden beoordeeld op kwaliteit
  • Inzicht in het aantal online en telefonische conversies
Wat is jouw potentieel?

Wij helpen je graag op het gebied van calltracking

Close Hoor het van Roy

Wij helpen je graag op het gebied van calltracking

Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kortom: aan de hand van call tracking kun je jouw marketingbudget een stuk efficiënter besteden. Met call tracking krijg je zowel inzicht in het exacte aantal online conversies en kun je zien hoeveel telefonische leads je hebt ontvangen. Kortom: alle feiten worden inzichtelijk gemaakt

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van calltracking zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Hoe werkt het?

Nu vraag je je misschien af hoe het mogelijk is om alle gesprekken te meten. Dit kan worden gerealiseerd door gebruik te maken van doorschakelnummers. Wij zorgen ervoor dat er een trackingscript wordt geïmplementeerd, zodat het script herkent waar een bron vandaan komt. Daarnaast zorgen we voor het instellen van doelen in Google Analytics, zodat de data verzameld kan worden.

Wat merkt de beller?

Diegene die belt merkt over het algemeen niet dat zijn of haar telefoontje wordt gebruikt voor call tracking. Het enige wat anders is, is dat iemand belt uit een bron die jij wilt meten met call tracking, diegene een uniek telefoonnummer te zien krijgt. Een bezoeker die belt vanuit een bron die je niet wilt meten, krijgt meteen een standaardnummer te zien.

Ook aan de slag met call tracking?

Wil je ook graag jouw marketingbudget een stuk efficiënter besteden? Dan raden we je aan om ook aan de slag te gaan met call tracking. Neem contact met ons op en wij gaan graag met je in gesprek om de diverse mogelijkheden en voordelen door te nemen. Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Wij staan je graag te woord en helpen je verder!

Wil je jouw marketingbudget efficiënter besteden?

Sander vertelt je er graag meer over!

Close Hoor het van Sander

Wij helpen je graag op het gebied van calltracking

Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.